ויכוח על מקום חניה מחוץ לבית החולים שמיר - אסף הרופא, הפך לתקרית אלימה. חודש עבר מאז התקיפה וטטיאנה קיסילביץ' מתקשה להתאושש מהאירוע הקשה. "אני לא מרגישה טוב, כבר חודש שאני חיה עם זה, חוזרת לאותו יום, לרגע שזה קרה. אני קמה עם זה בבוקר והולכת לישון עם זה בערב", סיפרה קיסילביץ' ל"חדשות הבוקר".

"אח שלי חולה אונקולוגי ועובר הרבה ניתוחים. אני מלווה אותו לבתי חולים", סיפרה קיסילביץ'. "הבאתי אותו לאסף הרופא בשביל בדיקה. בשעות האלה, בסביבות 10-10 וחצי, ממש קשה למצוא חניה. הסתובבנו איזה שעה ומשהו, בסיבוב השלישי ראינו בן אדם הולך עם דף. שאלתי אותו אם הוא יוצא, כמו שכולם עושים. הוא אמר שכן, אז יצאתי מהאוטו והלכתי איתו ברגל. אח שלי באותו רגע עשה סיבוב עם האוטו. הבחור הזה פשוט עמד שם, זה לא שנכנסתי לחניה לפניו, הוא פשוט עמד".

בזמן שאחיה החנה את המכונית, התוקף ניגש אל קיסילביץ'. "הסברתי לו שפגשתי את הבן אדם, שבאתי איתו, והוא פתאום התחיל לקלל אותי בצורה ממש גרועה. ברגע שהוא אמר לי שאני חצופה, אמרתי לו: 'אמא שלך חצופה'. זה הכי גרוע שאמרתי לו. הוא אמר שאמא שלו הייתה בשואה, אמרתי לו, 'יפה, גם המשפחה שלי הייתה בשואה'. זה אומר שאתה יכול לתת ככה מכות לאישה בגלל חניה?".

במשטרה טענו שהאלימות הייתה הדדית. קיסילביץ' נעצרה ונשלחה למעצר בית של חמישה ימים. קרב הגרסאות הסתיים רק עם חשיפת תיעוד האירוע. "זה לא היה הדדי כמו שהמשטרה אומרת. הוא שיקר בהתחלה שאני תקפתי אותו. שאני, שאני 1.61, החזקתי את הידיים שלו מאחורי הגב שלו ושאח שלי הרביץ לו מקדימה. זה צחוק". קיסילביץ' מודה שאת השיעור שלה היא למדה: "המסקנה היא לא לשמור על חניה ולתת לאנשים. אני לא יודעת מה היה קורה אם אח שלי לא היה שם, מה הייתי עושה נגד הגבר".