קובי מרימי בדרך לאירוויזיון: בסיום העונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון", אמש (ג') בחרו הצופים במרימי לייצג את ישראל בתחרות שתיערך ב-18 למאי בתל אביב ותשודר בכאן 11. בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין אמר מרימי: "לא ישנתי כל הלילה. אני עדיין לא מבין מה קורה. מה שהיה חשוב לי זה להצליח לשיר את שני השירים מבלי שהלחץ ישתלט עלי", סיפר מרימי והוסיף: "לא חשבתי שאנצח, מבחינתי לא היה תרחיש כזה. לא האמנתי שככה הערב הזה יסתיים".

על הדרך שעבר ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", מבחור ביישן עם פחד קהל לזמר שבקרוב יעמוד על הבמה הגדולה מכולן, סיפר מרימי: "להיחשף ככה בתוכנית, לעמוד מול המצלמות בפעם הראשונה ולשיר, לצעוק, לצחוק, לבכות, זה היה האתגר. לעשות את הצעד הזה ולראות שמקבלים אותי ככה - זה הניצחון בשבילי. זה מדהים. כל שלב שהתקדמתי היה פרס מבחינתי. הודחתי, חזרתי, קיוויתי מאוד לנצח. אני מאוד אוהב את האירוויזיון וזה חלום של הרבה שנים".

בשלבים מתקדמים בתחרות, מרימי מצא את עצמו בחוץ, מה שהוביל לסערה בקרב הצופים שאף פתחו עצומה להחזרתו לתוכנית. "יצא שנגעתי בהמון אנשים. אני מקבל המון הודעות מילדים, מהורים לילדים ומאנשים שחושבים להגיע בשנה הבאה", סיפר מרימי על התגובות שהוא מקבל מהקהל, "כותבים שנתתי השראה, שעזרתי, שנתתי תקווה. זה מרגש אותי".

לצידו של מרימי לאורך התחרות היו בני משפחתו שליוו אותו לאורך כל הדרך. "אמא והמשפחה כל כך התרגשו. אני יודע שעובר עליהם משהו טוב עכשיו וזה מרגיע אותי. אנחנו מאוד מרגישים אחד את השני ושומרים זה על זה", אמר מרימי.

השאלה שהכי מסקרנת כרגע היא השיר שאיתו ייצג אותנו באירוויזיון. "אני פתוח להכל, זה לא כל כך בידיים שלי. אני מסוגל גם לבלדה וגם לשיר קצבי. אני סומך על הוועדה שתתכנס ותבחר את השיר, היא עשתה את זה מדהים עד היום". מרימי התייחס גם לסיכוי לדאבל, נצחון כפול, שאליו רבים מצפים. "אעשה כל מה שאני יכול ואעבוד קשה כדי לייצג את המדינה בכבוד ומה שיקרה יקרה. אם יהיה דאבל זה יהיה מדהים", סיכם.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12