פרסום ראשון: סיפור מטריד בכלא גלבוע שבצפון. על פי החשד, העניק מפקד בכיר טובת הנאה לאסיר כדי שזה לא יתלונן כנגדו. המקרה התרחש לפני מספר ימים. קבוצת אסירים חזרה מעבודתה וביקשה להיכנס בשערי הכלא. על פי החשד, מפקד אגף אסירי עבודה התעמת עם אחד האסירים ואף סטר לו בחוזקה.

האירוע החמור תועד במצלמות הכלא, אך האסיר בחר שלא להגיש תלונה. הוא אף הגדיל לעשות, וביקש לעבור לכלא חרמון, כדי ששם יוכל להשתקם ולהשתחרר ממאסר. כעת, עולה חשד כי מפקד האגף מנסה להעניק טובת הנאה לאסיר ולסדר לו שיבוץ חדש, כדי שזה לא יתלונן עליו. למרות החשדות נשאר אותו מפקד בתפקידו ורק יצא למספר ימי חופשה.

העיתונאית עדי מאירי שפרסמה את הסיפור לראשונה ב"חדשות הבוקר", פנתה לנציבת שירות בתי הסוהר, וזו מינתה קצין בודק לפרשה. למרות זאת, עולה השאלה מדוע היחידה לחקירת סוהרים במשטרה לא נכנסת לתמונה בשלב זה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:

שירות בתי הסוהר עדכן את היחידה לחקירת סוהרים במשטרה כי האסיר איננו מעוניין להגיש תלונה בגין התקיפה ומשכך זה נותר בחזקת אירוע משמעתי המטופל בשירות בתי הסוהר".

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה:

"נגד הסוהר הוגש כתב אישום בבית הדין למשמעת של שב"ס. נציבת הסוהר מינתה קצין בודק לבדיקת תהליכי העברת האסיר. הבדיקה טרם הסתיימה.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12