המראות האיומים בזירת התאונה המזעזעת שהתרחשה אתמול (שני) בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים, לא עוזבים את אודי לוי, חברם של תומר ויינשטיין ויניב לוגסי זכרונם לברכה, שנהרגו אחרי שרכב פגע בהם בעת שרכבו על אופניהם בשעת בוקר מוקדמת. לוי, חברם לקבוצת הרכיבה, היה הראשון שמצא אותם מיד אחרי הפגיעה.

"תומר ויניב יצאו לרכב בשש, ובשש ועשרים אני הגעתי ברכיבה. ישר כשפניתי לכביש העוקף ראיתי שיש תאונה רצינית עם נפגעים", שיחזר לוי ב"חדשות הבוקר", "כשהתקרבתי, זיהיתי כבר מרחוק את הבגדים שלהם, ידעתי שזה הם. ישר נכנסתי לפעולה, בדקתי מה מצבם, והוא היה קשה. הייתה פגיעה מערכתית, הם לא הגיבו והיו ללא דופק וללא נשימה".

לוי העריך כי סיבת התאונה היא נהיגה פרועה במהירות מופרזת של נהג הרכב: "זה לא קשור אם הוא לקח סמים או לקח סמים, הוא פשוט נהג בצורה לא זהירה ופראית ואיבד שליטה על הרכב. ככה זה היה נראה שמה, זה היה מפוזר על כל הכביש, תאונה קשה. זה לא מישהו שאיבד שליטה במהירות נמוכה בכביש פנימי".

לוי סיפר על המכה הקשה שספגו הקהילה וקבוצת הרכיבה עם היוודע התאונה: "זה מאוד עצוב וגורם להמון מחשבות. אנחנו חושבים על המשפחות שהן חלק מהקהילה שלנו, הילדים לומדים ביחד בבית הספר. אנשים בקבוצה חוששים. זה ספורט שמניע אנשים ומאוד מקדם אותך אישית גם בגיל מאוחר, ואנשים מתלבטים אם להמשיך לעשות את זה או לא".