הסערה הפוליטית של השעות האחרונות היא העימות בין שר החינוך נפתלי בנט לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו. אמש (ד') נחשף ב"חדשות" כי בנימין נתניהו ביקש, לכאורה, משאול אלוביץ' לפרסם ב"וואלה" כתבה מכפישה על אשתו של נפתלי בנט, גילת, הנוגעת לטעמי כשרות.

בתגובה צייץ נפתלי בנט: "מר נתניהו, תתבייש לך. תתנצל בפני אשתי". מי שמיהר להגיב הוא בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהשיב לבנט בפייסבוק: "פעלת מיליון פעמים כנגד אמא שלי". במהלך דיון באולפן "חדשות הבוקר" (חמישי) בנושא, נרשם עימות בין חבר פאנל התוכנית, בני ציפר ("הארץ") המקורב למשפחת נתניהו, לבין הפובליציסט, עו"ד נדב העצני ("מעריב").

"התגובות של הליכוד ויאיר נתניהו מלמדות שהדברים נכונים", התייחס העצני לטענות כנגד ראש הממשלה. "אם זה נכון זה מעשה נמוך. אשתו של מנהיג מפלגה דתית עבדה במסעדות לא כשרות? אני מניח שגם בני הזוג נתניהו ראו מסעדה לא כשרה מבפנים יותר מפעם אחת. כך שזו לא בעיה שמפריעה להם באופן אישי אלא רק ניסיון לפגוע פוליטית בצד השני".

ציפר הגיב לדברים בביטול ואמר: "לא נראה לי שנתניהו עצמו התקשר וביקש כתבה כזו. בכל אופן, יש הבדל ענק ממה שעושים לשרה נתניהו. אותה מבזים באופן אישי, להגיד שאשתו של בנט עשתה קינוחים לא כשרים זה אולי פוגע פוליטית בבעלה אבל לא מבזה אותה באופן אישי". לסיכום העריך העצני איך ישפיע העימות על המערכת הפוליטית, ואמר: "ברור שהתבטאויות הללו הן חלק ממסע בחירות, חבל רק שבינתיים אנחנו תקועים עם ממשלה מקרטעת".

"חדשות הבוקר": א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12