אופיר חסדאי נורה אתמול למוות ברמלה בידי גבר בן 74 מלוד. בין השניים התפתח ויכוח על חניה, שהסתיים בכך שהגבר שלף אקדח וירה בחסדאי למוות לעיני אשתו ובתו ההמומות. אשתו של המנוח, דיקלה חסדאי, אם לשלוש בנות, שתיים מהן סובלות משיתוק מוחין, סיפרה ב"חדשות הבוקר" על הרגעים שהובילו לאירוע הטרגי.

"רצינו להיכנס לחניה וראינו חניה שמתפנה, בדיוק יצאה משם מישהי. אמרתי לאופיר, 'הנה, יש פה חניה, בוא תחנה פה'. הוא בא לחנות והזוג הזה חנה. אופיר אמר להם, 'למה אתם חונים באלכסון?', הם תפסו חניה כפולה. היה ויכוח, אופיר התעצבן ויצא מהאוטו. האישה התחילה להרביץ לו עם התיק שלה על החזה והפנים שלו. הוא דחף אותה כדי שתפסיק להרביץ לו והיא נפלה על הרצפה. בעלה יצא עם נשק וירה לו ברגל. אופיר אמר לו, 'תגיד לי, מה אתה נורמלי, מה אתה יורה בי?' ואז הוא ירה לו בחזה והפיל את בעלי. פה הוא גמר את הקריירה שלו. זה נורא, הילדה שלי ראתה אותו שוכב על הרצפה".

מה עשית באותו הרגע?
"התקשרתי למשטרה וניסיתי לדבר עם אופיר, אבל הוא לא ענה לי. המשקפיים שלו היו מרוחים על הרצפה, הוא היה כולו מדמם. קיוויתי שהוא יחיה, אמרתי שאולי זה רק סימן קטן מאלוהים, אות להתחזק, ניסיתי להיות הכי אופטימית שאפשר".

מה עשה הזוג השני באותם רגעים?
"הוא חיבק אותה כי היא בכתה, 'למה ירית בו?', הוא רק חיבק אותה, לא זז משם עד שהמשטרה באה ולקחה אותו".

והילדה בינתיים ראתה הכל מהאוטו?
"הילדה הייתה באוטו ואני בחוץ, היא הסתובבה אחורה, הסתכלה מהשמשה האחורית, בוכה, 'מה קרה לאבא, למה הוא שוכב ככה על הרצפה, למה יורד לו דם?'. היא ראתה את אבא שלה שוכב פצוע, הרוג כבר, ולא הבינה מה קורה. אני מנסה להיות חזקה כדי לתמוך בהן".

מה הסברת לה?
"אמרתי לה שזה בסדר, שהוא רק פצוע ואנחנו נלך לבקר אותו בבית חולים, הוא יהיה בסדר. בשעה חמש התבשרתי מהמשטרה שהוא לא החזיק מעמד, כנראה שהוא נפטר תוך דקות אחדות. הייתי צריכה לבשר לה את הבשורה וזה היה נורא, פשוט נורא, זה גומר אותי. האובדן הזה של אופיר זה אחד הדברים הכי קשים שיכולתי לחוות בחיים שלי, אני לא יודעת איך אסתדר בלעדיו. יש לי לטפל בשתי ילדות שהוא לרוב עשה את זה, זה קשה, אני לא יודעת איך אני הולכת לעבור את כל זה, בנוסף יש הרבה חובות והוצאות. אני מבקשת עזרה מאנשים, תרומות".

מה המסר למי שרואה ושומע אותך בעקבות המקרה הזה?
"אופיר היה בן אדם לא רגוע כל כך, הוא נדלק בשניות אבל הוא היה בן אדם מדהים. זה שהוא יצא מהאוטו זה עלה לו בחייו. באמת עדיף שלא לדבר עם אף אחד, לא להתעסק, לשמוע את המוזיקה שלך בשקט באוטו, לנסוע ולהתעלם מהסביבה. הנה, זה נגמר ברצח".