הולכים ומתרבים הדיווחים על מחוסנים שנדבקו בתקופה האחרונה בקורונה, בעיקר כאלה שהתחסנו בחודשים המוקדמים יותר. אלא שלרוב, הם לא סובלים מסימפטומים בכלל או שמתמודדים עם מחלה קלה בלבד. לא זה המקרה אצל רופא הילדים, ד"ר אלי הלר, שעל אף שקיבל שתי מנות חיסון - חטף קורונה קשה.

"לפני יומיים לא הייתי מסוגל לדבר בכלל", סיפר ד"ר הלר לנסלי ברדה ב"חדשות הבוקר", "הגעתי למצב של תשישות מוחלטת, לא אכלתי חמישה ימים, בקושי נשמתי, נאבקתי על אוויר. למרות שהיה לי מחולל חמצן בבית, זה לא הועיל. מצאתי את עצמי בתל השומר".

ד"ר הלר מעריך כי נדבק מאחד הפציינטים הצעירים שלו: "אני מטפל בעשרות ילדים מדי יום. בשנה וחצי שטיפלתי בחולי קורונה, לא ראיתי שום דבר חוץ מקורונה. כאילו כל מחלות החורף נמוגו להן. עכשיו, כשחזרו ללימודים, המסיכות ירדו והחופש היה בעיצומו, כל מחלות החורף הגיעו - דלקות ריאה, נזלות, שיעולים. אמרתי לאשתי, אני מרגיש כמו באמצע דצמבר-ינואר. כנראה שחלק מהמחלות היו גם קורונה".

היית מהראשונים להתחסן.
"חוסנתי בשעתיים הראשונות לצאת החיסון, ממש מהראשונים, כשכל צוותי הטלוויזיה באו לצלם איך הרופאים מתחסנים. בחלומות הכי רחוקים שלי לא חשבתי שאחלה כך. תעודת החיסון שהמדינה נותנת היא עד ה-1 ביולי, אני נדבקתי ב-3 ביולי".

אולי זה מוכיח כמה מנת הבוסטר נחוצה.
"יש להניח שזה חיוני, לא נכנסתי לעומק העניין. עשו לי בדיקה בבית החולים והתגלה שכן יש לי נוגדנים, אבל אני כן תומך בזה".

באפליקציית איזי ריכזו את כל המקומות בהם תוכלו לעבור בדיקת קורונה: