כשחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2018 כבר מאחורינו ונציגת ישראל נטע ברזילי העפילה לגמר, ב"חדשות הבוקר" ניסו להעריך מה תמונת הסיכויים העדכנית בבוקר שאחרי (ד').

חברי הפאנל העריכו שהיריבה המרכזית של נטע על המקום הראשון היא עדיין הזמרת הקפריסאית שמובילה באתרי ההימורים, וגל אוחובסקי, חבר ועדת השיפוט הישראלית באירוויזיון, ציין בהומור: "השיר שלה בקלות יכל להיות ישראלי. אגב, אם יש הטרוסקסואלים שצופים בתחרות זה השיר שבו יש להם על מה להסתכל", הוסיף ביחס למראה המרשים של הקפריסאית.

"ישראל הוגרלה לחצי השני של משדר הגמר וזה גם טוב", התייחס אוחובסקי למה שלדעתו עשוי לקבוע את סיכויי הזכייה הסופיים של ישראל, סדר השירים בגמר עצמו. "אם בסדר השירים הסופי נהיה אחרי קפריסין מצבנו טוב מאוד, הרי לא מדענים מצביעים אלה אנשים שצופים בתחרות בבית ומצטרפים תוך כדי השידור, ואם נטע תשודר אחרונה זה מגדיל את הסיכויים שלה ושלנו".

דבר נוסף שתפס את חברי הפאנל, הוא שבהפסקת הפרסומות של שידור התחרות הוצגו פרסומות שמציעות לרכוש "מחטבים לגברים", ואוחובסקי סיפר שבן זוגו הבמאי איתן פוקס אמר לו שבהפקה מנסים לרמוז לו משהו. הכל בהומור, כמובן.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12