אמש (ד') הרשיע בית המשפט המחוזי בנצרת את הרוצח נדב סלע ברצח המזעזע של אשתו דור כרסנטי ז"ל, שני ילדיה ובן השכנים במושבה מגדל לפני כשנה וחצי. לאחר הכרעת בית המשפט התייצבה האם והסבתא שאבדה את בתה ונכדיה, רוית סבג, מול הרוצח והטיחה בו: "אין לך חיים יותר, כדאי לך להתאבד".

הבוקר (חמישי) התראיינה סבג בתכנית "חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה, והתייחסה למילים שאמרה לרוצח בבית המשפט. "הרבה אנשים לא מבינים אותי ואומרים 'שיחייה ויסבול', אבל אני רואה שהוא נהנה. מי שמכיר אותו רואה שהוא השמין מנחת, הוא לא סובל, היחידים שסובלים זה אנחנו. אז אני רוצה שהוא יהיה מתחת לאדמה, כמו דור, יוסף ובנימין".

"כל לילה אני בסיוטים ורואה מולי את תמונתו של הנכד שלי יוסף אחרי הרצח. אני לא מצליחה למחוק את שבריר השנייה שבו ראיתי אותו ככה. חיכיתי כל כך לשמוע את ההכרעה הזו של בית המשפט, אני מתכוונת לעסוק כעת בהנצחת היקרים לי. הבנות שלי נותנות לי את הכוח להמשיך ולא להישבר. אחרי הרצח נולדה לנו נכדה חדשה שהביאה הרבה אור, אבל כדי להמשיך ולחיות אסור לי לשאול למה הוא עשה את זה כי אני לא אקבל תשובה". הכתבת לענייני משטרה, עדי מאירי, הוסיפה כי עד לרגע זה לא ידוע מה היה המניע לרצח המזעזע. הרוצח צפוי לעונש של ארבעה מאסרי עולם בגין מעשיו, כשבית המשפט קבע כי הוא שיקר כשטען לאי שפיות במהלך הרצח.

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12