בשבוע שלאחר חשיפת ההקלטות של יאיר נתניהו, בו נשמע בנו של ראש הממשלה בין היתר בשיח מזלזל כלפיי חשפניות עם חבריו, הנושא השנוי במחלוקת ממשיך לעמוד על סדר היום הציבורי. אתמול (שבת) התבטא חבר הכנסת יעקב פרי מ"יש עתיד" בנושא, ועורר סערה כשאמר: "אם שר הולך למועדון חשפנות אין לזה עניין לציבור". בתכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין התייחסו להתבטאותו של פרי, ובאולפן התפתח דיון סוער.

עורך הדין הפלילי קובי סודרי שהשתתף בפאנל, הביע את דעתו ואמר: "מישהו היה פה במצעד הגאווה? שם אין עניינים שאפשר להגדיר כתועבה?" האמירה הקפיצה את ג'ודי ניר מוזס ששאלה את סודרי: "איך אתה משווה, מישהו מנצל שם מישהו אחר?" וסודרי השיב: "במועדון חשפנות מנצלים את המטומטמים שבאים ומשלמים כסף. במצעד הגאווה יש סיטואציות שאסור להראות במרחב הציבורי. יש שם אנשים חשופים לחלוטין, על גבול העירום. זו בחירה ומועדוני חשפנות לא? מעניין".

יש לציין כי עו"ד סודרי היה בדעת מיעוט בפאנל, כשגם ג'ודי ניר מוזס וגם מנחה התכנית ניב רסקין, הגיבו בביטול לאמירותיו. עורכת הדין פנינה תמנו שטה, חברת הכנסת לשעבר מ"יש עתיד", הגיבה גם היא לדבריו של עו"ד סודרי וביקרה אותם: "אתה מקטין את התופעה. ח"כים ושרים מצביעים על חוקים שנאבקים בתופעות של סרסרות וסחר, ולכן זה לא תקין שיבלו במקומות כאלו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12