לראשונה היום תעלה "מדברות על זה" (14:00, קשת 12), תוכנית יומית חדשה ומסקרנת של צמד המנחות האהובות, מעיין אדם ודנה גרוצקי, שידברו על הנושאים שהכי שבוערים להן ולכולנו. איתן בפאנל יתארחו באופן קבוע ארבע פאנליסטיות שיתחלפו מדי יום וייצגו את מירב התחומים. היום יתארחו חברת הכנסת לשעבר הילה שי וזאן, השחקנית טל טלמון, הסופרת והעיתונאית מרסל מוסרי והמאמנת לאה שנירר.

בראיון עם רסקין, שאותו הן מכירות היטב מתוכנית הבוקר, נשאלו המנחות איך הן יסתדרו עם ההורות והטיפול בשילוב עם התוכנית היומית, מעיין שלא נשארה אדישה ענתה "לא היינו נשאלות על זה אם זה היה זוג בנים שמגישים את התוכנית", רסקין ענה לה "בתור עוקב של שתיכן ברשתות החברתיות, אני יודע בדיוק כמה זה מהותי", דנה הוסיפה ואמרה לרסקין "אני חושבת שזאת שאלה לגיטימית – איך אתה עושה את זה בתור אבא לשתי בנות מקסימות? אתה עובד פה בבוקר ובערב נינג'ה. זה לא פשוט, ובכל זאת צריך לדעת לאזן בין כל הדברים האלה".

_OBJ

מעיין שהייתה עד לא מזמן חברת פאנל קבועה ב"חדשות הבוקר" שיתפה את התחושות שלה "זה הדלק שלנו, אני מגיעה הביתה ואני מרגישה מלאה עם תחושת משמעות שנתתי היום דרור לדעות של אנשים או נשים, ואולי קידמתי משהו. יהיו נשים שנילחם עבורן ואת המלחמות שלהן. ככה יש לי יותר מה לתת לילדים, ואני אהיה יותר גאה להיות אמא שלהן, זה הכל בא ביחד".