"תיק נעדר", סדרת המתח שמבוססת על הספרים רבי המכר של דרור משעני "תיק נעדר" ו"אפשרות של אלימות", תעלה הערב (ראשון) על מסך ערוץ 12. בסדרה משחקים מוריס כהן, אורנה בנאי, עוז זהבי, צחי גראד, מלי לוי ועוד רבים וטובים. כהן מגלם את חוקר המשטרה אברהם אברהם, גיבור סדרת הספרים שמטפל בשני תיקי חקירה סבוכים. זהבי מגלם את ברק, חוקר פשעים חמורים בימ"ר תל אביב שמצטרף אליו לחקירה.

מערכת היחסים בסדרה בין דמויותיהם של כהן וזהבי מתוחה ואינטנסיבית. "זאת מערכת יחסים מורכבת. אברהם מאוד רוצה להיות ברק כי הוא חוקר ימ"ר מוצלח ויהיר, כל מה שאברהם לא", סיפר מוריס, "אבל דווקא בגלל זה הם זוג מנצח". זהבי מסכים: "הדמות של אברהם היא אייקונית, זה הבחור הכל-ישראלי שעובד בתחנת משטרה, החיים שלו מאוד אפרוריים והוא נכנס לסחרור נורא מעניין. ברק הוא זה שדוחף אותו קדימה".

כמקובל בימים טרופים אלו, כהן וזהבי דיברו עם גלית גוטמן ויואב לימור דרך הזום מהבית. שניהם הפתיעו עם זקנים ארוכים ומרשימים ומיהרו לספק תירוצים. "לפני שפרצה הקורונה הייתי אמור לצלם סרט במרוקו ולשחק את משה רבנו", הסביר כהן, "אז גידלתי זקן עבות, נסעתי לחמישה ימים וחזרתי כשביטלו הכל. מאז אני בקונטיניואיטי, ככה זה חיי השחקנים".

ומה התירוץ שלך, עוז? איך עוברים עליך ימי הקורונה?
"הזקן הוא עדות לקורונה, החלטתי שאני לא מסתפר ולא מתגלח עד שהקורונה עוברת. אני לא משתגע, משתדל למצות את הזמן שקיבלנו ביצירה ובזמן עם המשפחה. זה זמן ליצור, אנחנו כשחקנים לפעמים רגילים למצב הזה. לי אין עוד עסק שרץ בצד חוץ מהמשחק, אז אני עוסק ביצירה ומחכה שזה יעבור".

הייתה גם חתונה שהתבטלה.
"הייתי אמור להתחתן לפני חודש. היה קשה מאוד לקבל את זה שאין חתונה, אבל אלה החיים. התמודדנו אחרי זה עם עוד כמה קשיים, זאת תקופה לא קלה, אבל נעבור אותה ולא צריך להילחץ. אני מת שיפתחו את הים. רוצה לנסוע לים בלי לפחד מהמשטרה, ים זה חופש. יש אנשים שמתפרנסים מהים, למשל מועדוני ים, ולא סופרים אותם. הגיע הזמן לפתוח הכל".