אברהם ידע שהאיום על חווה הגננת הוא לא צחוק ושלאדם שהניח את המטען בסמוך לגן יש כוונות רציניות, אבל הוא לא דמיין כמה מהר האירוע יסלים ושחווה תוכה באכזריות באמצעות סלע ותיזרק לתעלה. בליל התקיפה חווה צילצלה במפתיע דווקא לחיים שרה וניסתה להוציא ממנו מידע על החקירה המשטרתית, שהולכת וסוגרת על שני חשודים מפתיעים. מי תקף את חווה, איך הסייעת קשורה לפרשה ומה הצעד הבא שחיים מתכנן? רמזים אחרונים לקראת פרק הסיום של "תיק נעדר" שישודר הערב (שלישי, אחרי עובדה, ערוץ 12).

הפנים האחרות של עמוס אוזן

בפרק הקודם המשטרה עצרה את עמוס אוזן, עבריין בן 31 עם רקע בעבירות סמים ורכוש, ששכנה טענה כי ראתה אותו מניח את המטען ליד גן הילדים. חווה ונטלי הסייעת לא זיהו את עמוס בתמונה, אבל אברהם, למוד טעויות מהחקירה הקודמת, החליט לבדוק את העניין לעומק. ליאת ואברהם עקבו אחרי עמוס לתוך בית חולים ושם ראו אותו מבקר ומטפל באמו הסיעודית שמאושפזת במקום. האם המצב הרפואי שלה קשור לסיבה שבגללה עמוס הניח את המטען? אולי הסכסוך של חווה הוא דווקא עם אמא של עמוס, והוא זה שנוקם בשמה?

עמוס אוזן ואמא (צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1)
עבריין מסוכן, בן טוב או גם וגם? | צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1

שיחת הטלפון המפתיעה והתקיפה האכזרית

בשעת לילה מאוחרת חווה צילצלה לחיים. מהלך די מפתיע בהתחשב ביחסים העכורים בין השניים והעובדה כי חיים תקף אותה פעמיים. חווה ביקשה לדעת מה בדיוק שאלו את חיים בחקירת המשטרה וניסתה להוציא ממנו מידע על הכיוון שהמשטרה בודקת. השיחה הזאת משונה מאוד ומסגירה את העובדה שלחווה יש מה להסתיר והיא מפחדת שהאמת עליה תתגלה, עד כדי כך שהעזה להתקשר לאדם שאיתו היא מסוכסכת.

בבוקר שלמחרת, חווה נמצאה מחוסרת הכרה בתעלה ליד הטיילת ביפו, אחרי שמישהו הכה אותה בכל הגוף עם סלע ופצע אותה קשות. השוטרים איחזרו את שיחות הטלפון שחווה ביצעה לילה קודם וגילו שהתקשרה לחיים כמה וכמה פעמים. האם חיים תקף את חווה בניסיון להשתיק אותה? הוא חושד הרי שהיא מנסה להפליל אותו בהנחת המטען ומפחד שהמשטרה תגלה שפגע בג'ני, סיבה מספיק טובה בעיניו כדי להיפטר ממנה.

חיים שרה (צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1)
שיחת הטלפון המפתיעה, רגע לפני התקיפה | צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1

הסייעת החשודה

אחרי שחווה התעוררה, אברהם ואילנה ביקרו אותה בבית החולים ושאלו מי תקף אותה. היא לא הייתה מסוגלת לדבר וכתבה על דף נייר את השם אורית חדד, שמאוחר יותר הסתבר לשוטרים כי מדובר בבחורה צעירה שהשתחררה מהצבא ועבדה תקופה מסויימת בגן כסייעת. אבא של אורית גילה לאברהם שבתו עזבה את הגן כיוון שחווה פיטרה אותה.

עוד סיפר האבא שאורית יוצאת עם טיפוס מפוקפק בשם עמוס אוזן, וזה כבר העלה חשד אמיתי: ייתכן שאורית רצתה להתנקם בחווה על פיטוריה, ונעזרה בבן זוגה העבריין כדי לאיים עליה ומאוחר יותר אולי גם כדי לתקוף אותה. השוטרים איתרו באמצעות מצלמות האבטחה את אורית ועמוס בתחנת דלק, נוסעים ביחד במכונית. האם אברהם מתקרב לפיצוח התיק או שאולי גם הפעם הוא מפספס את האשם האמיתי?

אורית חדד (צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1)
נוקמת בחווה בגלל פיטוריה? | צילום: מתוך "תיק נעדר", באדיבות ספורט 1