אדווה, שהייתה בעברה מעודדת לקבוצת כדורסל ונדב, מדריך פסיכומטרי עם 22 אחיינים, הכירו בדיוק לפני שבוע והספיקו לצאת לדייט אחד בים. הם אפילו לא סיפרו עדיין לחברים על הזוגיות החדשה וכבר החליטו להגיע לאל תפיל את המיליון כזוג במטרה לשמור על מיליון שקלים. הזוג הטרי הביא לעזרתו את אביה של אדווה וחבר מיוחד של נדב שישמרו עליהם בהמשך הדרך והשאלה הראשונה יצאה לדרך.

רוצים גם לשחק באולפן על מיליון ש"ח? הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק!

בפני הזוג הופיעו 4 תמונות של מטבעות והשאלה הראשונה הייתה: "מאחורי איזה מטבע מופיע סימן של עץ דקל?". נדב נזכר שמאחורי המטבע של עשרה שקלים מופיעה לעיתים דמותה של גולדה מאיר אך הוא זוכר שלרוב מופיע סמל על עץ דקל. השניים הניחו את כל מיליון השקלים על התשובה הזו והחליטו לעצור את השעון לפני הזמן.

אך בדיוק אז, אביה של אדווה וחברו של נדב לחצו על לחצן המצוקה והעניקו לזוג הטרי עוד 30 שניות כדי לחשוב על תשובתם. אדווה נלחצה ורצתה לפצל את הכסף אך נדב התעקש להשאיר את הכסף על התשובה הראשונה שלהם. לבסוף נדב הסכים לשים 100 אלף ש"ח על מטבע של עשר אגורות אבל את שאר הכסף להשאיר על תשובתו המקורית.

אז עם כמה כסף נשארו אדווה ונדב והאם הם יצליחו לשמור על הכסף עד השאלה השמינית? צפו בשאלה הראשונה והצטרפו אלינו הערב, אחרי כוכב נולד - משדר ההדחה. כמו כן, שחקו איתנו הערב במשחק האון ליין ואולי אתם תזכו לקבל את הטלפון המיוחל מארז טל ואלירז שדה ואולי לזכות בחצי מיליון ש"ח. בנוסף, גם הערב, 25 שחקנים במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון יזכו ב-25 מכשירי אייפד 2!

>> רוצים אייפד 2? התחילו להתאמן! היכנסו למשחק 24/7 של אל תפיל את המיליון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת