אסי עזר הגיע למשחק מיוחד של אל תפיל את המיליון מצויד באחיו, בועז. השניים הצליחו להחזיק מעמד 6 שאלות עם 325 אלף שקלים עד שתם הזמן של התוכנית. הסיבוב הראשון שלהם התחיל במתיחה מוצלחת בה שיתפו פעולה אנשי ההפקה, ארז טל ואפילו אחיו של אסי.

השאלה הראשונה שאלה את האחים עזר "לאיזו סדרה/סרט עברי לידר לא הפיק או כתב מוזיקה". התשובות היו: פלורנטין, הבועה, ללכת על המים או יוסי וג'אגר. אסי, בטוח בתשובתו, שם את כל מיליון השקלים על התשובה "פלורנטין" וטען כי עברי לידר היה צעיר מידי באותה תקופה. אסי היה כל כך בטוח בתשובתו ולא הסכים לשמוע מאף אחד התלבטות. כאן הגיע הרגע של הפקת אל תפיל את המיליון והפילה את הכסף וטענה כי התשובה הנכונה היא "הבועה". צפו בקטע המלא מתוך אל תפיל את המיליון ובתגובה של אסי עזר.

עשרות אלפים שיחקו במשחק האון ליין


כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית השביעית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 2,208 שחקנים מחיפה, 117 מהשחקנים הערב היו קריית טבעון, 200 מהשחקניות היו אחיות, ו-305 רופאים ניסו לא להפיל את המיליון.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים המין הנשי ממשיך להחזיק בתואר המין החכם יותר במלחמת המינים לאחר שהצליחו להשיג ציון גבוה יותר מהגברים. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

הפרסים הנחשקים לזוכים (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
10 מכשירי אייפד 2 לזוכים המאושרים | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון

1. דוד ברכה
2. טל אשכנזי
3. דניאל מילשטיין
4. זוהר שפירא
5. קרן מנשה
6. יוסי גולבר
7. אסף קסלסי
8. ציפי הרשקוביץ
9. זהבה גבאי
10. יואב בן דוד

ובמקום השני...

מבין עשרות אלפי המשתתפים, שלמה נחמני מחיפה היה השחקן הכי טוב שהגיע למקום הראשון עם הניקוד הכי גבוה. אך לצערו של שלמה, מספר הטלפון היה כנראה לא נכון והוא לא ענה לטלפון הכי חשוב של חייו. לכן, לפי חוקי התקנון, במידה והמקום הראשון לא זמין, ארז טל ואלירז שדה מתקשרים לשחקן שהגיע למקום השני. ולמקום השני הגיע עידו רוסו מתל אביב שדווקא כן ענה וקיבל את ההזדמנות לשחק על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשונה התשובות היו התשובות היו: מקלובה, ריזוטו, אמפנדה ופאייה. השאלה הייתה באיזה מאכל אין על פי רוב אורז? ללא היסוס, עידו החליט לשים את כל הכסף על "אמפנדה" והוא עשה בצדק והמשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

התשובות לשאלה השנייה היו: דייגו מרדונה, בוריס בייקר, מיי'קל ג'ורדון או קארל לואיס. השאלה הייתה "מי חוגג היום יום הולדת 50". עידו התלבט והחליט לפצל את הכסף בין דייגו מרדונה וקארל לואיס. התשובה הנכונה הייתה קארל לואיס ועידו המשיך לשאלה השלישית עם רבע מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו ארבע תשובות: אספרנטו, לאדינו, יידיש או אמהרית. השאלה הייתה: לאיזו שפה יש פחות דוברים בעולם כיום. עידו החליט לשים את כל הכסף על אספרנטו אך בשנייה האחרונה החליט לפצל בין אספרנטו ולאדינו. התשובה הנכונה אכן הייתה לאדינו והוא המשיך לשאלה הרביעית עם 125 אלף שקלים.

בשאלה הרביעית הוצגו בפני עידו ארבע תשובות: איטליה, ספרד, צרפת או גרמניה. השאלה הייתה "שטחה של איזו מדינה גדול יותר?" עידו לא היסס והחליט לשים את כל הכסף על גרמניה אך לצערו התשובה הנכונה הייתה צרפת והוא איבד את כל חצי מיליון השקלים.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת