למעלה מ-55 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית השישית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 300 שחקנים מנצרת עילית, 1,138 מהשחקנים הערב היו ממודיעין-מכבים-רעות, 1,297 מהשחקנים היו מורים, שהטוב ביותר מהם היה אורי מחיפה ו-242 חקלאים ניסו לא להפיל את המיליון.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים נוצר מהפך הערב במלחמת המינים. אחרי שבועיים בפסגה, המין הגברי מפנה את מקומו למין הנשי שהצליח להשיג ציון גבוה יותר. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

הפרסים הנחשקים לזוכים (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
הזוכים המאושרים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון

1. רוני לוי
2. טליה אליהו
3. דמיטרי קברטובסקי
4. חיים סגלוביץ
5. מורן כהן
6. בן וילקומירסקי
7. טליה אבו
8. אלכס גייכמן
9. אביב מזרחי
10. מאיה סחראי

ובמקום הראשון...

רק אחד מכם, רוני הר לבן מהר חלוץ, שליד כרמיאל, הצליח לענות הכי מהר והיה השחקן הכי טוב הערב ועלה לשחק עם אלירז שדה וארז טל על חצי מיליון שקלים חדשים.

בשאלה הראשונה הוצגו בפני רוני ארבע תשובות: פרסי אוסקר, בעלים, ילדים, אצבעות ברגל שמאל. השאלה הייתה "לאליזבט טיילור היו יותר....". מבלי להסס, רוני החליט לשים את כל הכסף על בעלים. התשובה אכן הייתה "בעלים" והוא ממשיך לשאלה 2 עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה, הוצגו בפני רוני ארבע התשובות הבאות: אסי וגורי, טל ואביעד, עידן אלתרמן ואבי גרייניק או שי ודרור. השאלה הייתה: "מי התחיל את דרכם המשותפת קודם?". רוני החליט לפצל את חצי המיליון השקלים בין אסי וגורי ועידן אלתרמן ואביגרייניק. התשובה הנכונה הייתה "עידן אלתרמן ואבי גרייניק" והוא המשיך לשאלה השלישית עם רבע מיליון שקלים.

בשאלה השלישית, הוצגו בפני רוני ארבע התשובות הבאות: קוטג' - תנובה, מילקי - שטראוס, שוקולד פרה - עלית, גולדבנד - תלמה. השאלה הייתה: "איזה מוצר יצא לשוק קודם?". רוני החליט לפצל שוב את הכסף בין קוטג' תנובה וגולדבנד של תלמה. אך לצערו, התשובה הנכונה הייתה דווקא שוקולד פרה של עלית ורוני הפיל את כל הכסף.

ים של דמעות

בינתיים באולפן, ארבעת שופטי כוכב נולד, צדי צרפתי, מרגול, מירי מסיקה ויאיר ניצני הגיעו הערב לאולפן אל תפיל את המיליון וניסו לשמור על מיליון שקלים לטובת תרומה לארגון "קרן אור". השופטים הצליחו לשמור על אחידות לאורך כל המשחק ולענות נכונה על כל השאלות, למרות שמידי פעם נפלו להם כמה מאות אלפי שקלים. לבסוף הצליחו הארבעה להגיע לשאלה השמינית והאחרונה עם כמעט חצי מיליון שקלים אבל אז הפיצול ביניהם הוביל אותם להפסד הצורם. אולי העובדה שגם 45 אחוזים מהצופים בבית הפילו את כל הכסף תנחם אותם. צפו בשאלה האחרונה של שופטי כוכב נולד

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת