למעלה מ-50 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית העשירית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 256 שחקנים מראש העין, 3,153 מהשחקנים הערב היו מתל אביב, 240 מהשחקנים היו רופאים, ו-4,176 סטודנטים ניסו לא להפיל את המיליון.

במסגרת תחרות הערים של אל תפיל את המיליון, גילינו כי הערב הישוב מיתר נמצא במקום הראשון עם 98 אחוזי הצלחה. מעלה אדומים במקום השני עם 78 אחוזי הצלחה ובמקום השלישי נמצאת אופקים עם 63 אחוזי הצלחה.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים מלחמת המינים ממשיכה להיות מותחת והמין הנשי שומר על הפסגה שבוע שלישי ברציפות. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
ברכות לזוכים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
1. צחי רייזל
2. שיר אלסון
3. ענבל אודיז
4. ערן רדרמן
5. לוטם חפץ
6. אולגה סופר
7. עופרה שקף
8. אסף ביטון
9. ליאת טיטו
10. תמר פיינבלט

ובמקום הראשון...

בסוף הערב, רק אחת מכם, גלי דיכטר מחיפה, הצליחה לגבור על כל עשרות אלפי הגולשים, לענות נכונה הכי מהר ולהפוך לאישה הראשונה העונה שעולה לשחק עם ארז טל ואלירז שדה על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשונה הוצגו בפניה 4 תשובות: ניקול קידמן, מימי רוג'רס, פנלופה קרוז או קייט הולמס. השאלה הייתה: "מי לא נישאה מעולם לטום קרוז". גלי לא היססה ומיד שמה את כל הכסף על פנלופה קרוז ואף עצרה את השעון לפני הזמן. התשובה אכן הייתה נכונה והיא המשיכה לשאלה השניה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השניה הוצגו בפני גלי ארבע תשובות: "בשווייץ לפני שעה", "באתיופה לפני שעה", "במקסיקו לפני 6 שעות" או "בהודו לפני 6 שעות". בפני גלי הוצגה תמונה של שקיעה לתוך ים והשאלה הייתה "איפה ומתי צולמה תמונת השקיעה?". גלי החליטה לפצל חצי חצי בין אתיופיה ושוויץ. לאחר תום 20 השניות היא התחרטה אך מאחר ועבר הזמן היא לא יכלה לשנות את תשובתה. לצערה התשובה הנכונה הייתה בכלל "בהודו לפני 6 שעות" וגלי הפילה את כל חצי מיליון השקלים.

אין תמונה
25 אחוז מהגברים ידעו את התשובה הנכונה
בינתיים באולפן...

משה פרץ ודודו אהרון שיחקו משחק טוב למרות שנאלצו לפצל את הכסף כדי להמשיך במשחק. מלכי הזמר הים תיכוני הגיעו לשאלה השישית עם 250 אלף שקלים ונשאלו שאלת ביגוד מאתגרת. בפניהם הוצגו ארבע התשובות הבאות: סחיטה, ניקוי יבש או הלבנה. השאלה הייתה "מה אסור לעשות כשמופיע הסימן הנ"ל על בגד?".

השניים טענו שפעולת הסחיטה רק מוציאה מים וניקוי יבש תקף לכל הבגדים ולכן התשובה יכולה להיות רק "הלבנה". לצערם התשובה הייתה דווקא "ניקוי יבש" והשניים איבדו את כל הכסף. כמו דודו ומשה, 50 אחוז מגולשי מאקו חשב כמוהם שמדובר בהלבנה, 29 אחוזים טענו שמדובר בכלל בסחיטה ורק 21 אחוזים מעשרות אלפי גולשי מאקו ידעו שמדובר ב"ניקוי יבש". צפו בשאלה האחרונה של דודו אהרון ומשה פרץ

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי, אחרי אולפן שישי