למעלה מ-50 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר mako במהלך התוכנית השתים עשרה של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 339 שחקנים מראש העין, 1,315 מהשחקנים הערב היו מרמת גן, 4,239 מהשחקנים היו סטודנטים, ו-1,187 עובדי מדינה ניסו לא להפיל את המיליון.

במסגרת תחרות הערים של אל תפיל את המיליון, גילינו כי הערב כפר ורדים נמצא במקום הראשון ובמקום האחרון נמצאת נתיבות. כמו כן, לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים מלחמת המינים ממשיכה להיות מותחת והמין הנשי חוזר לפסגה אך שבוע אחד בו המין הגברי היה במקום הראשון.

בנוסף, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
ברכות לזוכים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
1. אבי סופר
2. רחלי אליהו
3. שון חליבה
4. ישראל אברמוביץ
5. נירית סופר מזרחי
6. אביעד כהן
7. שלומי הרוש
8. לירון כתב
9. אוריאל לוי
10.שרה עקיבא

ובמקום הראשון...

בתום שקלול הנתונים רק אחת, אושרה נגר מבאר שבע, ענתה נכון והכי מהר מבין כל עשרות אלפי הגולשים ועלתה לשידור חי עם ארז טל ושיחקה על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשונה, הוצגו בפני אושרה ארבע תשובות: סופרמן, באטמן, ספיידרמן או דרקולה. השאלה הייתה "למי אין גלימה?". אושרה התלבטה אך לבסוף החליטה לשים את כל הכסף על ספיידרמן. היא צדקה והמשיכה לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השניה, הוצגו בפני אושרה ארבע תשובות: "לעבודה, להגנה, לשלום", "חזק ואמץ", "עלה נעלה" או "תורה ועבודה". השאלה הייתה: "מה סיסמת ה"שומר הצעיר"?". אושרה לא היססה והניחה את כל הכסף על "חזק ואמץ" ועלתה לשאלה השלישית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניה ארבע התשובות הבאות: גדעון סער, גלעד ארדן, דני נווה או חיים רמון. השאלה הייתה: "מי מונה לשר בגיל צעיר יותר?".  אושרה החליטה לפצל את הכסף בין גדעון סער וגלעד ארדן. התשובה הנכונה הייתה אכן גלעד ארדן ואושרה המשיכה לשאלה הרביעית עם רבע מיליון שקלים.

בשאלה הרביעית הוצגו בפניה ארבע התשובות הבאות: האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בר-אילן, אוניברסיטת בן גוריון או אוניברסיטת חיפה. השאלה הייתה: "באיזו אוניברסיטה למדו יותר סטודנטים בשנת הלימודים האחרונה?". אושרה התלבטה והחליטה לפצל בין האוניברסיטה העברית לאוניברסיטת בן גוריון. לצערה, התשובה הנכונה הייתה דווקא אוניברסיטת בר אילן ואושרה הפילה את כל חצי מיליון השקלים.

בינתיים באולפן

מלבד שאלת העטינים והפרה, איתי וגבריאל שיחקו משחק מצויין והצליחו להגיע לשאלה השמינית והאחרונה עם 100 אלף שקלים. השאלה האחרונה בחנה את הידע שלהם ושל עשרות אלפי גולשי mako באינטרנט. בפני איתי וגבריאל הוצגו שתי תשובות בלבד: "יוטיוב" או "פייסבוק". השאלה הייתה "מהי המילה שהישראלים חיפשו הכי הרבה בגוגל בשנת 2010?". איתי וגבריאל חשבו שלא באמת מחפשים פייסבוק כי לכולם יש אותו מוכן ושמו את כל הכסף על התשובה "יוטיוב". גם 48 אחוזים מגולשי mako חשבו כמוהם ואיבדו לחלוטין את כל הכסף. צפו ברגע המותח.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי, אחרי אולפן שישי