רעיה ומאיר נשואים מעל שנתיים ויש להם שתי כלבות וחתול. רעיה היא וטרינרית שדואגת לדבר עם החיות שלה על פוליטיקה ומאיר הוא אוטוטו רופא שהספיק לעשות שבעה מבחני פסיכומטרי. השניים הגיעו בשבוע שעבר לאולפן אל תפיל את המיליון וקיבלו מיליון שקלים. כל שעליהם לעשות הוא לשמור עליהם במשך שמונה שאלות בלבד. בתוכנית הקודמת, רעיה ומאיר סיימו בהצלחה חמש שאלות כשברשותם עדיין 750 אלף שקלים,

הערב, אחרי אולפן שישי, הזוג ימשיך לשחק עד השאלה השמינית בניסיון לשבור את שיא הזכיות בתוכנית ולראשונה בתולדות אל תפיל את המיליון, גולשי mako זוכים ביתרון במשחק האון ליין ומקבלים כבר עכשיו את שלוש התשובות של השאלה שתפתח את התוכנית.

בפני הזוג הוצגו שני נושאים לשאלה השישית ומתוכם הם בחרו בנושא "כנסייה". שלוש התשובות שהוצגו בפניהם הם: "ארכיבישוף", "קרדינל" או "כומר".
בשישי הקרוב, אתם מוזמנים להצטרף למשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ולהתחיל עם יתרון קל שאולי יעזור לכם להיות האחד או האחת שיהיו הכי טובים והכי מהירים. נסו לנחש את השאלה ותזכו ביתרון במשחק האון ליין ואולי כך תזכו לטלפון מארז טל ואלירז שדה, ותעלו בשידור החי ושחקו על חצי מיליון שקלים. בנוסף, גם השבוע, עשרה מכם יזכו במהלך התוכנית באייפד 2! אז למה אתם מחכים?

>> רוצים להתאמן? כנסו למשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, הערב, אחרי אולפן שישי