למעלה מ-50 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר mako במהלך התוכנית האחד עשרה של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 101 שחקנים מגבעת שמואל, 3,901 מהשחקנים הערב היו מתל אביב, 4,334 מהשחקנים היו סטודנטים, ו-3,224 אנשי הייטק ניסו לא להפיל את המיליון.

במסגרת תחרות הערים של אל תפיל את המיליון, גילינו כי הערב עתלית נמצאת במקום הראשון עם ובמקום האחרון נמצאת אופקים. כמו כן, לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים מלחמת המינים ממשיכה להיות מותחת והמין הנשי מאבד את הפסגה עליה שמר בשלושת השבועות האחרונים והמין הגברי כובש את המקום הראשון.

יחד עם עשרות אלפי השחקנים, שיחקו איתנו הערב שלושה שחקנים מתוחים במיוחד - דוד לביא, לירון רמתי וחגית יאסו, שלישיית כוכב נולד שעומדת לעלות מחר לבמת הגמר הגדול. מסתבר שיחד עם השלושה שיחקו איתנו 3,477 שחקנים בשם "דוד", 1,239 שחקנים בשם "לירון" ו-532 שחקניות בשם "חגית", ולאחר שקלול התוצאות, דוד לביא ניצח את חגית ולירון במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון לאחר שענה נכונה על הכי הרבה שאלות.

בנוסף, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו עשרת הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
ברכות לזוכים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
1. דורן לכמן
2. נאור תנעמי
3. הילה רוזנזפט
4. צילה ברקן
5. אלירן גנסיה
6. יהלה נהרי
7. שגיא חן
8. נדב מאיו
9. רועי כץ
10. שרי קריכלי

ובמקום הראשון...

בסוף הערב, רק אחד מכם, גיא גולן מהרצליה, הצליח לגבור על כל עשרות אלפי הגולשים, לענות נכונה הכי מהר ולעלות לשחק עם ארז טל על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשונה הוצגו בפניו ארבע התשובות הבאות: "לא לעלות יותר", "גברת תפתחי זה אני", "תלווה לי את אישתך" או "טעות במספר". ללא היסוס, גיא החליט לשים את כל הכסף על התשובה "גברת תפתחי זה אני" והוא אכן צדק והמשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה הוצגו בפניו ארבע התשובות הבאות: "נשים", "בני 60 פלוס", "ליכודניקים" או "שרים מכהנים". השאלה הייתה "מי מיוצגים יותר בכנסת הנוכחית?". גיא התלבט והחליט לפצל חצי חצי בין ליכודניקים ושרים מכהנים. לבסוף החליט לשים 350 אלף שקלים על התשובה "שרים מכהנים" אך לצערו התשובה הנכונה הייתה בכלל "בני 60 פלוס" מאחר ויש 32 חברי כנסת מעל גיל 60 בכנסת הנוכחית, וגיא הפיל את כל חצי מיליון השקלים.

בינתיים באולפן

רעיה ומאיר נשואים מעל שנתיים ויש להם שתי כלבות וחתול. רעיה היא וטרינרית שדואגת לדבר עם החיות שלה על פוליטיקה ומאיר הוא אוטוטו רופא שהספיק לעשות שבעה מבחני פסיכומטרי. השניים הגיעו בשבוע שעבר לאולפן אל תפיל את המיליון וקיבלו מיליון שקלים. כל שעליהם לעשות הוא לשמור עליהם במשך שמונה שאלות בלבד. בתוכנית הקודמת, רעיה ומאיר סיימו בהצלחה חמש שאלות והערב המשיכו את המשחק והגיעו עד לשאלה השמינית עם 150 אלף שקלים. השאלה האחרונה שבחנה את הידע שלהם בחיי הנישואים של רמי וריטה, זיכתה אותם ב-150 אלף שקלים! צפו ברגע הזכייה

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי, אחרי אולפן שישי