אלפי גולשים נכנסו הערב ל-mako ושיחקו במשחק האון ליין של "אל תפיל את המיליון" בזמן התכנית עם ארז טל. מתוך כל אלפי השחקנים שהשתתפו 63 אחוז מהם היו גברים לעומת 37 אחוזים היו נשים. קבוצת הגולשים העיקרית הייתה בגילאי 18-39 אשר רובם התגוררו במרכז הארץ. בסוף התכנית רק אחד קיבל את הטלפון המיוחל וקיבל את ההזדמנות לשחק בשידור חי עם ארז טל וימית סול על 100 אלף ש"ח.

>> כנסו עכשיו לשחק במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון

אל המקום הראשון והשחקן הכי טוב הערב הגיע צדוק מתלמי אלעזר. צדוק עלה לשידור, קיבל 100 אלף שקל וכל שהיה עליו לעשות הוא לשמור עליהם למשך 3 שאלות בלבד. צדוק נשאל מי מהשמות הבאים לא משרת כרגע בצה"ל - רוני דלומי, יאיר נתניהו, אסתי גינזבורג או דיאנה גולבי. לאחר התלבטות קלה, צדוק החליט לפצל את הכסף חצי-חצי בין רוני דלומי ליאיר נתניהו והצליח לשמור על 50 אלף ש"ח בלבד מאחר והתשובה הנכונה הייתה דיאנה גולבי.

השאלה הבאה בחנה את הידע של צדוק במרחקי טיסות. איזו טיסה מהטיסות הבאות ארכה זמר רב יותר? UN321 ממוסקבה, AF 2220 מפריז או RJ 340 מעמאן. למרות התשובות המסובכות, צדוק שמר על קור רוח, החליט לפצל בין הטיסה ממוסקווה לטיסה מפריז והצליח לשמור על 25 אלף ש"ח מאחר והתשובה הנכונה הייתה הטיסה מפריז.

השאלה האחרונה והמכרעת בדקה את הידע שלו במנהיגי עולם. צדוק נשאל אילו מהתשובות הבאות לא נכונות לגבי נשיא איראן, אחמדיניג'אד? אבא שלו היה נפח, הוא ד"ר להנדסה או שיש לו 5 בנות. לאחר התלבטות קלה, צדוק החליט להמר וטען שזה לא נכון שלנשיא איראן יש 5 בנות וצדק! כך שמר על 25 אלף ש"ח והפך לגולש השני שזכה במשחק אל תפיל את המיליון אצלך בסלון.

רוצים גם? חושבים שאתם יכולים לשמור על הכסף ולא להפיל את המיליון? הצטרפו אלינו ביום שישי הקרוב בשעה 21:00, שחקו במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ואולי אתם תעלו לשידור ותקבלו הזדמנות לשחק בשידור חי ולזכות.

רוצים לשחק כבר עכשיו ולהתאמן לקראת המשחק האמיתי? היכנסו לגרסה המלאה ותוכלו ללמוד את המשחק ולשחק להנאתכם.

שימו לב! למשחק שתי גרסאות כאשר אתם משחקים מול התכנית ודאו כי אתם בעמוד משחק האונליין. כאשר אתם מעוניינים לשחק להנאתכם מול המחשב ודאו כי אתם בעמוד משחק ה-24/7

אל תפיל את המיליון, רביעי ושישי, ב-21:00