עשרות אלפי גולשים נכנסו הערב ל-mako ושיחקו במשחק האון ליין של "אל תפיל את המיליון" בזמן התכנית עם ארז טל. מתוך כל אלפי השחקנים שהשתתפו 59 אחוז מהם היו גברים לעומת 41 אחוזים היו נשים. קבוצת הגולשים העיקרית הייתה בגילאי 18-39 אשר רובם התגוררו במרכז הארץ. השבוע 40 גולשים מעל גיל 80 שיחקו את המשחק און ליין. בסוף התכנית רק אחד קיבל את הטלפון המיוחל וקיבל את ההזדמנות לשחק בשידור חי עם ארז טל וימית סול על 100 אלף ש"ח.

>> כנסו עכשיו לשחק במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון

אל המקום הראשון והשחקן הכי טוב הערב הגיע שימעוז, או בשמו האמיתי שי מעוז. שי עלה לשידור, קיבל 100 אלף שקל וכל שהיה עליו לעשות הוא לשמור עליהם למשך 3 שאלות בלבד. שי נשאל מי אמר הערב "הציבור מתוסכל, אני צריך להשתפר"? - לואיס פרננדס, אהוד ברק, סילביו ברלוסקוני או ברק אובמה.שי לא היסס והימר את כל הכסף על ברק אובמה ואף ביסס את תשובתו לנוכח הבחירות בארה"ב השבוע.

השאלה הבאה בחנה את הידע של שי בלוח השנה האזרחית. מה נחגג מוקדם יותר? יום ולנטיין, חג ההודיה או ליל כל הקדושים. שימעוז החליט לא להסתכן ופיצל ברגע האחרון את מאה אלף השקלים. שי הימר 75 אלף ש"ח על יום ולנטיין ו-25 אלף ש"ח הנותרים הימר על חג ההודיה. התשובה הנכונה היתה יום ולנטיין ושי הצליח לשמור על 75 אלף ש"ח.

השאלה האחרונה והמכרעת בדקה את הידע שלו בפרסי נובל. שי נשאל באיזה תחום לא מעניקים פרס נובל? פיזיקה, רפואה או מתמטיקה. לאחר התלבטות קלה, החליט לפצל את הכסף בין מתמטיקה ורפואה והימר 50 אלף שקל על מתמטיקה. למרות שניסה גם אחרי שנגמר הזמן לשנות את החלטתו, שי ענה נכונה והצליח לשמור על 50 אלף ש"ח והפך לגולש השלישי שזכה במשחק אל תפיל את המיליון אצלך בסלון.

רוצים גם? חושבים שאתם יכולים לשמור על הכסף ולא להפיל את המיליון? הצטרפו אלינו ביום שישי הקרוב בשעה 21:00, שחקו במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ואולי אתם תעלו לשידור ותקבלו הזדמנות לשחק בשידור חי ולזכות.

רוצים לשחק כבר עכשיו ולהתאמן לקראת המשחק האמיתי? היכנסו לגרסה המלאה ותוכלו ללמוד את המשחק ולשחק להנאתכם.

שימו לב! למשחק שתי גרסאות כאשר אתם משחקים מול התכנית ודאו כי אתם בעמוד משחק האונליין. כאשר אתם מעוניינים לשחק להנאתכם מול המחשב ודאו כי אתם בעמוד משחק ה-24/7

אל תפיל את המיליון, רביעי ושישי, ב-21:00