למעלה מ-35 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין באתר מאקו במשחק אל תפיל את המיליון, במהלך התכנית הראשונה של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שחקו איתנו הערב 128 אנשים מכפר יונה ומתוך כלל הגולשים, 164 רופאים ניסו לשמור על המיליון. בנוסף, לאחר שקלול התוצאות, 25 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! הרשימה המלאה תפורסם ביום ראשון הקרוב.

אחרי שקלול התוצאות של כלל השחקנים, ארמין שוורץ, בן 29 מקריית ביאליק הוא השחקן הכי טוב במשחק האון ליין והצליח לגבור על כל השחקנים. מאחר והיה השחקן הטוב ביותר, קיבל ארמין את ההזדמנות לשחק על חצי מיליון ש"ח ועלה בשידור חי לשחק עם ארז טל ואלירז שדה.

בשאלה הראשונה, הוצגו בפני ארמין ארבע התשובות הבאות: שלמה בראבא, גידי גוב, מוני מושונוב ואבי קושניר . השאלה הייתה - מי נולד קודם ועשרים השניות שברשותו התחילו לרוץ. ארמין החליט לפצל את הכסף והניח 300 אלף שח על מוני מושונוב ו-200 אלף ש"ח על שלמה בראבא אך בשניה האחרונה החליט להעביר 100 אלף ש"ח משלמה בראבא לגידי גוב. לצערו התשובה הנכונה הייתה שלמה בראבא  וארמין הצליח לשמור רק על 100 אלף ש"ח מאחר ו-400 אלף שפוצלו, נפלו.

בשאלה השניה, הוצגו בפני ארמין התשובות הבאות: 4,7,10,15. השאלה שנשאלה הייתה: כמה אחוזים מתושבי ישראל גרים בחיפה ובקריות ועשרים השניות שעמדו לרשותו החלו לרוץ. ארמין, תושב הצפון בעצמו, התלבט והחליט לפצל את הכסך ולשים את 50 אלף ש"ח על 15 אחוז ו-50 אלף ש"ח על 10 אחוז. לצערו התשובה הנכונה הייתה 7 אחוזים וארמין לא הצליח לשמור על הכסף והפיל את כל חצי המיליון השקלים.

בינתיים באולפן אל תפיל את המיליון

הזוג הראשון שהגיע לנסות לא להפיל את המיליון היו אורי וקארין שהתגרשו לפני שנתיים אך ביחסים טובים מאוד ומגדלים יחד ילדה. אורי וקארין, הצליחו להגיע לשאלה השמינית והאחרונה בהחלט עם 300 אלף ש"ח. השאלה האחרונה שעסקה באגדות ילדים, לא הצליחה להכשיל את הזוג והם ענו נכונה וזכו לקחת הביתה 300 אלף ש"ח.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת