כ-60 אלף אנשים שיחקו בשישי האחרון במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון וניסו לשמור על הכסף לאורך 14 השאלות שהוצגו במהלך כל התכנית. לאחר בדיקת הנתונים גילינו שהגולש שרד בשישי האחרון 8 שאלות בממוצע, עד שאיבד לחלוטין את כל כספו, מה שאומר שאם הגולש הממוצע היה מגיע לאולפן על תפיל את המיליון, היא ככל הנראה היה יוצא עם כסף הביתה.

צנחנים בוכים בכותל (צילום: דוד רובינגר, מתוך אתר ההנצחה של גבעת התחמושת)
חכו תראו מה יהיה עוד 23 שנה | צילום: דוד רובינגר, מתוך אתר ההנצחה של גבעת התחמושת
מלחמות כבר לא קורות בחורף

בסיבוב הראשון של התכנית שהמשיך משבוע שעבר, נשאלתם אילו שתי מלחמות פרצו בהפרש זמן גדול יותר. ג'ו ווסט וכוכבה אמנם ידעו את התשובה אך 43% מהגולשים איבדו את כל הכסף בשלב הכה מוקדם של המשחק. בין מלחמת העצמאות (1948) לבין מלחמת יום כיפור (1973) עברו 25 שנה. בין מלחמת ששת הימים (1967) למלחמת המפרץ הראשונה (1990) עברו 23 שנים ואילו בין שתי מלחמות לבנון (הראשונה ב-1982 והשניה ב-2006) עברו 24 שנים.

לו הייתי רוטשילד

השאלה הבאה של ג'ו ווסט וכוכבה הייתה על עשירי ישראל ושאלה ע"פ מגזין "פורבס", מי מהבאים הכי עשיר בישראל. התשובות היו משפחת עופר, גיל שוויד או סטף ורטהיימר. ג'ו ווסט וכוכבה הימרו ופיצלו את הכסף בין משפחת עופר וסטף ורטהיימר והצליחו לשמור על 150 אלף שקלים אך 36 אחוזים מהגולשים איבדו את כל הכסף בשלב הזה. לפי מגזין "פורבס", הונו של גיל שוויד, יו"ר ומנכ"ל חברת צ'ק פוינט, מוערך בין מיליארד לשני מיליארד דולר, סטף ורטהיימר, תעשיין ישראלי וזוכה פרס ישראל, מוערך בכ-4 מיליארד דולר ואילו משפחת עופר מוערכים בכ-10 מיליארד דולר.


ידעתם את כל התשובות? רוצים גם לשחק באולפן על מיליון ש"ח? הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק!

גבי עמרני בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע (צילום: 1אור קפלן)
גבי עמרני בתפקיד מנשה התימני בסדרה חסמבה דור שלישי | צילום: 1אור קפלן
חבורת סוד מוחלט בהחלט

יגאל מוסינזון, כותב ספרי "חסמבה", יכול להיות מאושר מהעובדה ש-82 אחוזים מגולשי מאקו ששיחקו במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ידעו את התשובה לשאלה "איזה תואר לא מקושר לאחד מחברי חסמב"ה, שנשאלו אייל שני וחיים כהן. אמנם צמד השפים הניחו את רוב כספם על התשובה הלא נכונה ושכחו ש"תימני" היה התואר של מנשה. כמו שופטי מאסטר שף, גם חלק מגולשי מאקו התבלבלו ולמעשה 14 אחוזים מכלל הגולשים איבדו בשאלה זו את כל הכסף.

צייר לי כבשה

השאלה החמישית בסיבוב של אייל שני וחיים כהן הייתה גם השאלה האחרונה שלהם מאחר והם איבדו את כל הכסף כשלא ידעו שלדמותה של דורה יש חמש אצבעות בכל יד. כמוהם, גם 31 אחוזים מגולשי מאקו לא התחברו לצד הילדותי שלהם ואיבדו את כל הכסף. למעשה גם למיקי מאוס וגם לבארט סימפסון, כמו להרבה דמויות מצויירות אחרות, יש רק 4 אצבעות בכל יד והסיבה לכך עדיין לא לגמרי ברורה. דורה לעומתם היא ילדה "מציאותית" יותר וכנראה שזו הסיבה מדוע יש לה 5 אצבעות בכל יד.

שוודיה דוז פואה

השאלה השלישית בסיבוב של עדי ועופר בחן את הידע של כולנו בערי בירה בעולם ואת היכולת המתמטית שלנו. השאלה הייתה: בשם עיר הבירה של איזו מדינה יש יותר אותיות בעברית. עדי ועופר אמנם ידעו את התשובה אך הבחירה בשוודיה הייתה הימור מושכל. לעומתם ששמרו על המיליון ועברו לשאלה הבאה, 24 אחוזים מהשחקנים במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון איבדו את כל הכסף כשהתבלבלו ו/או לא ספרו נכון את מספר האותיות בערי הבירה של בלגיה (בריסל), שוודיה (שטוקהולם), פינלנד (הלסינקי) ונורווגיה (אוסלו).

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי אחרי "אולפן שישי", קשת