לרגל סיום העונה השנייה של אל תפיל את המיליון, נכנסים ארז טל ואלירז שדה למקומם של המתחרים עם מיליון שקלים וכל שעליהם לעשות הוא לשמור על הכסף לאורך 8 שאלות בלבד.

במהלך המשחק, שאותו הנחה עידו רוזנבלום, התבקשו השניים לפשפש בזכרונם כדי לענות על שאלה הנוגעת בתוכנית המצליחה "האח הגדול". ארז טל אמנם מלווה את האח הגדול מהעונה הראשונה וכבר ראה שלושה דיירים זוכים במיליון ואפילו דייר VIP אחד שנשאר אחרון בבית. ואלירז שדה כבר יודע בדיוק איך זה מרגיש להיות בבית האח הגדול לשלושה חודשים ואף לצאת כמנצח, אבל השניים נתקלו בקושי להיזכר בדיירים הותיקים מכל העונות כדי לדעת את התשובה הנכונה ולשמור על כל הכסף.

צפו בהצצה לספיישל סיום העונה של אל תפיל את המיליון

גם השבוע, גולשי mako זוכים ביתרון במשחק האון ליין ומקבלים כבר עכשיו את ארבע התשובות של השאלה הראשונה שתפתח את התוכנית. הזוג הראשון שינסה לא להפיל את המיליון הם אנאל ויוסף ג'ו - אב וביתו. יוסף גדל במרוקו ובצרפת ועלה לארץ בגיל 23 והיום הוא חוקר ביחידת הסמים והלבנת הון ואנאל משרתת כחיילת בבסיס סגור. בשאלה הראשונה, הוצגו בפני השניים שני נושאים והם החליטו לבחור בנושא "לוח שנה". ארבע התשובות שהוצגו בפניהם הן: "אחד", "שניים", "שלושה" או "ארבעה".

בשישי הקרוב, אתם מוזמנים להצטרף למשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ולהתחיל עם יתרון קל שאולי יעזור לכם להיות האחד או האחת שיהיו הכי טובים והכי מהירים. נסו לנחש את השאלה ותזכו ביתרון במשחק האון ליין ואולי כך תזכו לטלפון מארז טל ואלירז שדה, ותעלו בשידור החי ושחקו על חצי מיליון שקלים. בנוסף, גם השבוע, עשרה מכם יזכו במהלך התוכנית באייפד 2! אז למה אתם מחכים?

>> רוצים להתאמן? כנסו למשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>ספיישל הסיום של אל תפיל את המיליון, הערב, אחרי אולפן שישי