שקללנו את נתוני כל העונה וגילינו כמה הפתעות בדרך. סך כל הגולשים במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר mako ובאפליקציה הסלולרית הוא מיליון ומאתיים אלף שחקנים. 140,655 נשים, 4,194 שחקנים מאילת, ו-12,571 שחקנים מבאר שבע ניסו לשמור על המיליון לאורך כל העונה. כמו כן, 9,276 אנשי תקשורת ניסו לשמור על המיליון, 2,033 רופאים הצטרפו למשחקים העונה ויחד איתם 31,428 סטודנטים ניסו לא להפיל את המיליון.

לאחר בדיקת הנתונים גילינו כי השם הכי נפוץ בקרב השחקנים הוא שי, אחריו אבי ובמקום השלישי נמצא השם טל. מלבד אלירז שדה וארז טל שליוו אותנו כל העונה, שיחקו איתנו 1,139 שחקנים בשם ארז ואילו רק 27 שחקנים בשם אלירז.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים, מלחמת המינים לאורך כל העונה הוכרעה בנוק-אווט כאשר הנשים היו טובות הרבה יותר מהגברים בכ-75 אחוזים מהתוכניות ששודרו העונה. ובתחרות הערים, קרית טבעון וזכרון יעקב הגיעו פעמיים אל המקום הראשון.

בסך הכל חילקנו העונה באולפן אל תפיל את המיליון ובמשחק הלייב מיליון שש מאות וחמישים אלף שקלים.

גם הערב, חולקו עשרה מכשירי אייפד 2 לעשרה גולשים מאושרים. ואלו תשעת הזוכים המאושרים:

1. זיו שאשא
2. שמוליק זבולון
3. שירה קינן
4. נעם לבון
5. עידן פריינטה
6. דור פילוס
7. אבי אוחיון
8. מירב שקורי
9. ליאור היינה

הרשימה המלאה תפורסם בהמשך.

פספסתם את ספיישל סיום העונה? תוכנית הסיום של אל תפיל את המיליון לצפייה ישירה

ובמקום ה..שלישי?
לראשונה העונה גם המקום הראשון וגם המקום השני לא ענו לטלפון בתום התוכנית וארז ואלירז התקשרו לשחקן שהגיע הערב למקום השלישי לאחר שקלול הנתונים -  שרי פולק מחולון.

בשאלה הראשונה הוצגו בפניה ארבע תשובות: הילה נחשון, אירית רחמים, ענבל גבריאלי או דנה אשכנזי. השאלה הייתה "מי מעולם לא נישאה לכדורגלן?". שרי הניחה את כל הכסף על "דנה אשכנזי" מבלי להסס. היא צדקה ועלתה לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה הוצגו בפניה ארבע תשובות: ועדות דיור לאומי, ועדות דיור מהיר, ועדות דיור לכולם או ועדות דיור לעם. השאלה הייתה "מה פירוש המילה וד"לים?". שרי התלבטה לרגע אך הניחה את כל הכסף בתשובה "ועדות דיור לאומי". היא צדקה והמשיכה לשאלה השלישית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניה ארבע תשובות: סמו, סגל, כספין או בנאי. השאלה הייתה "איזה יובל נולד קודם?". שרי התלבטה והחליטה לפצל בין "כספין" ו"בנאי". למזלה התשובה הנכונה הייתה "כספין" והיא עלתה לשאלה השלישית עם רבע מיליון שקלים.

בשאלה הרביעית הוצגו בפניה ארבע התשובות הבאות: דן שומרון, גבי אשכנזי, אמנון ליפקין שחק או שאול מופז.  השאלה הייתה: "מי לא השתתף במבצע אנטבה?". שרי לא היססה והניחה את כל הכסף על "גבי אשכנזי". אך לצערה היא טעתה והתשובה הייתה דווקא "אמנון ליפקין שחק" ושרי הפילה את כל הכסף.

בינתיים באולפן

ארז טל ואלירז שדה נכנסו הערב בפעם הראשונה לנעליהם של המתמודדים וקיבלו מיליון שקלים והתבקשו לנסות לשמור עליהם במשך 8 שאלות בלבד. שתי השאלות הראשונות עברו חלק ובלי בעיות אך בשאלה השלישית, דווקא כשנשאלו על נושא שקשור לשניהם באופן הדוק - "האח הגדול", הם איבדו חצי מיליון שקלים. אבל זה לא הכל, השניים הגיעו לשאלה השישית עם 375 אלף שקלים והתבקשו לנחש אילו מהשטרות הבאים הוא מזויף. ארז טל היה בטוח שמדובר בשטר 500 השקלים אך לצערם, דווקא שטר ה-10, שבמקור נשא את דיוקנה של גולדה מאיר, היה השטר המזויף. אך אלד דאגה, למרות שאיבדו את כל המיליון, השניים קיבלו 50 אלף שקלים אותם הם תרמו לעמותת "לשובע". צפו בארז ואלירז מפילים מיליון שקלים

פספסתם את ספיישל סיום העונה? תוכנית הסיום של אל תפיל את המיליון לצפייה ישירה

>> נגמרה העונה? לא נורא! המשיכו לשחק במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק