כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית השמינית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 3,912 תל אביבים ישנו טוב אחרי הלילה הלבן ושיחקו במשחק האון ליין, 829 מהשחקנים הערב היו מהרצליה, 108 מהשחקנים היו פסיכולוגים, ו-646 רואי חשבון ניסו לא להפיל את המיליון.

לכבוד תחילת החופש הגדול, בדקנו מי מנצח בקרב בין המורים והתלמידים. הערב, שיחקו איתנו 1,257 מורים לעומת 4,979 תלמידים אך לאחר בדיקת הנתונים גילינו שאחוז ההצלחה במשחק אצל המורים היה 90 אחוז לעומת 76 אחוזים אצל התלמידים. לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים נוצר מהפך הערב במלחמת המינים. אחרי שבועיים בפסגה, המין הגברי מפנה את מקומו למין הנשי שהצליח להשיג ציון גבוה יותר. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
ברכות לזוכים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון

1. בצלאל פינקלשטיין
2. דנה רוזנוביץ
3. מעיין סילוביסקי
4. סער שני
5. אלינור אביגדור
6. אהרון פנחסוב
7. בני אנטון
8. איילת דרמון
9. ניסן רוזנברג
10. בני יוספי

ובמקום הראשון...

בתום ערב מותח, רק אחד מכם, אבי קינסברג מתל אביב, הצליח לגבור על כל עשרות אלפי הגולשים ולענות נכונה הכי מהר ועלה לשחק עם ארז טל ואלירז שדה על חצי מיליון שקלים.

בשאלה ראשונה הוצגו בפני אבי ארבע תשובות: אמריקן ביוטי, מיליון דולר בייבי, וואלס עם באשיר או החוש השישי. השאלה הייתה "באיזה סרט הגיבור או הגיבורה הראשיים לא מתים?". אבי התלבט אך החליט לשים את כל הכסף על וואלס עם באשיר והוא צדק והמשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה הוצגו בפניו ארבע תשובות: אני משאיר את המיקרופון לקהל, מאיר תרגע, ככה לא בונים חומה או גביע אירופה לתל אביב. השאלה הייתה" איזה ציטוט נאמר שהסתיים בתיקו" אבי התייעץ עם חברים שהיו איתו בסלון והחליט לשים את כל הכסף על הביטוי "ככה לא בונים חומה". התשובה אכן הייתה נכונה והוא המשיך לשאלה השלישית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו ארבע תשובות: מלך ירדן, ראש ממשלת בריטניה, נשיא סוריה או נשיא צרפת. השאלה הייתה "מי צעיר יותר?" אבי התלבט בין נשיא סוריה או מלך ירדן והחליט לפצל חצי חצי בין התשובות. אך לצערו הרב, התשובה הנכונה הייתה "ראש ממשלת בריטניה" ואבי הפסיד את כל הכסף.

נא להתנהג בהתאם

אסי עזר ואחיו, בועז, המשיכו הערב במשחק המצויין והגיעו לשאלה השמינית עם 150 אלף שקלים. בשאלה האחרונה הוצגו בפניהם שתי תשובות: שושנה דמארי או יפה ירקוני. השאלה הייתה "מי נולדה קודם?". השניים התלבטו לאורך הדקה שניתנה להם אך לבסוף החליטו ללכת על שושנה דמארי והצליחו לגרוף 150 אלף שקלים. מחצית מהכסף הלך לבועז עזר והמחצית השנייה, אסי עזר תרם ל"בית דרור" - בית זמני לנוער הומו, לסבי, בי וטרנס מחוסר קורת גג. צפו ברגע הזכייה של אסי ובועז עזר.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי, אחרי אולפן שישי