אין תמונה
הלוואי ותהיה שאלה על בירות. האינגה בר

כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ ובכל הגילאים שיחקו איתנו בשישי האחרון במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון. אחד מהם, דוד ספיאשוילי, הצליח אפילו לקחת הביתה 100 אלף ש"ח. גם בשישי הקרוב אתם מוזמנים לשחק איתנו מהבית במשחק האון ליין ואולי גם אתם תזכו בטלפון המיוחל ובהזדמנות לשחק על חצי מיליון שקלים ואולי בכלל לזכות באייפד 2.

אבל בשישי הקרוב, החליטו ב"אינגה בר" בהרצליה פיתוח להרים את הכפפה ולהקים טורניר ראשון מסוגו בבר וקראו לכל מי שרוצה, להגיע ל"אינגה בר" עם מכשירי האייפון והאייפד והמחשבים הניידים כדי לשחק יחד עם כל הבר במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון.

האינגה בר בהרצלייה פיתוח פועל כבר 13 שנה, הוא מותיקי הברים באזור ומשמש מקום בילוי ללא מעט אנשים. בבר נערכות הופעות מתחלפות פעם בשבוע, משחקי כדורגל גדולים משודרים בו והלקוחות נהנים מעוד הרבה הפתעות כמו מבצעי happy hour באמצע השבוע. דודו, מבעלי המקום, מעיד שרובו הגדול של הקהל קבוע, אבל אפילו לוותיק הלקוחות מחכה ערב לא שגרתי בשישי הקרוב.

אין תמונה
אינגה בר, הרצליה פיתוח
כל מי שרוצה מוזמן להגיע הלפ טופים, מכשירי אייפון פרטיים ומכשירי אייפד פרטיים, ודודו מספר כבר על היענות גדולה של אנשים שיגיעו. דודו עצמו הוא שחקן "אל תפיל את המיליון" מיומן: "אם אני לא עובד – אני תמיד רואה את התכנית, וגם מצליח לענות על 90 אחוז מהשאלות" הוא מספר. כשאנחנו שואלים אותו מה הוא יעשה אם תהיה זכייה הוא מאחל בהצלחה ללקוחותיו וממהר להכריז ש"אם אחד מהבעלים זוכה – כל הכסף יתרם".

רוצים להשתתף בטורניר? גם אתם מוזמנים ל"אינגה בר", גלגלי הפלדה 16, הרצליה פיתוח

הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק על מיליון שקלים באולפן!

>> בינתיים, כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת