כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו איתנו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התכנית השלישית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 2,101 שחקנים מחיפה, 1,383 מהשחקנים היו מורים שניסו לשמור על המיליון ו-100 מתוך כלל השחקנים היו פסיכולוגים. כמו כן, לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים, גם הערב, המין היפה הוא גם המין החכם מאחר והנשים הגיעו לציון גבוה יותר מאשר הגברים. בנוסף, לאחר שקלול התוצאות, 25 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

1. רחל שגיא
2. נדב חן
3. עמנואל שלם
4. טלי וקנין
5. אביב בן יוסף
6. דני אלבז
7. חגית שחר וולפסון
8. איתי רוזנברג
9. דימה טרביה
10. guy ben abu
11. אלי שרגורודסקי
12. אופק אסייג
13. אברהם דה-פז
14. עדן גבאי
15. נטלי ואחנין
16. yael sharabi
17. avi malka
18. רוי בן יוסף
19. מושיקו מעתוק
20. רפי חג'ג'
21 . ספיר גואטה
22. yuri אברמוב
23. צביקה דרור
24. likush sofer
25. עדי חיים

הפרסים הנחשקים לזוכים (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
25 מכשירי אייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון

רוצים גם לשחק באולפן על מיליון ש"ח? הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק!

מבין עשרות אלפי השחקנים, היה אחד שהצליח לגבור על כולם ולהיות במקום הראשון. אלירז שדה וארז טל התקשרו אל דוד ספיאשוילי, בן 40 מקריית חיים, מהאולפן המיוחד כדי לשחק על חצי מיליון ש"ח.

בשאלה הראשונה הוצגו בפני דוד ארבע תשובות: מיקי ברקוביץ, דודון ג'מצ'י, אולסי פרי וטל ברודי. השאלה הייתה: מי שיחק יותר עונות במכבי תל אביב? דוד התלבט קלות והחליט לפצל את הכסף חצי חצי בין טל ברודי ומיקי ברקוביץ. התשובה הנכונה הייתה מיקי ברקוביץ ודוד הצליח לשמור על 250 אלף ש"ח.

בשאלה השניה הוצגו בפניו ארבע תשובות: שר החוץ, שר הבטחון, שר החינוך או שר התחבורה. השאלה הייתה:
איזה תפקיד לא מילא שמעון פרס? דוד החליט לשים את כל הכסף על "שר החינוך" ולא התלבט. התשובה הנכונה הייתה אכן "שר החינוך" והוא המשיך לשאלה השלישית עם רבע מיליון ש"ח.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו ארבע תשובות: מועמר קדאפי, ג'ורג' בוש הבן, חוסני מובארק וחאפז אל אסד. השאלה הייתה: מי לא היה טייס? דוד החליט לפצל חצי חצי בין ג'ורג' בוש למובארק אך בשניות האחרונות החליט לשים את כל הכסף על מועמר קדאפי. למזלו התשובה הנכונה הייתה אכן מועמר קדאפי והוא המשיך לשאלה הרביעית עם רבע מיליון ש"ח.

בשאלה הרביעית הוצגו בפניו 4 תשובות: דיסק מן, ווקמן, מיני דיסק או טייפ דאבל קאסט. השאלה הייתה: על הפסקת הייצור של איזה מכשיר הכריזה חברת "סוני" בשנה שעברה? דוד הרגיש בטוח בתשובתו והחליט לשים את כל הכסף על "ווקמן" ואכן התשובה הנכונה הייתה ווקמן והוא ממשיך לשאלה החמישית והאחרונה עם רבע מיליון ש"ח.

בשאלה האחרונה הוצגו בפני דוד 4 תשובות: ברזיל, וויטנאם, צרפת או ישראל. השאלה האחרונה הייתה: באיזה מדינה אחוזי האבטלה גבוהים יותר? דוד החליט לפצל את הכסף בין ברזיל, ישראל וצרפת, אך לבסוף שינה את דעתו והניח 75 אלף ש"ח על ברזיל, 75 אלף ש"ח על ייטנאם ו-100 אלף ש"ח על צרפת. התשובה הנכונה הייתה אכן צרפת ודוד הוא הזוכה הגדול ב-100 אלף ש"ח.
>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת