השעשועון המותח בעולם "אל תפיל את המיליון" הגיע אלינו מהחברה שסחפה את כל העולם עם הריאליטי הכי מצליח - "האח הגדול". אי שם ב-2010, החלה הגרסה הבריטית וסחפה את הממלכה המאוחדת ועברה לארצות הברית, לאוסטרליה, ברזיל, צרפת, גרמניה, קזחסטן (!), הולנד, ספרד, אוקראינה ועוד מספר מדינות ברחבי העולם כולל, כמובן, ישראל.

>> רוצים לזכות בחצי מיליון שקלים מהבית? כנסו לפרטים

בעוד העונה השניה הישראלית מתחילה בשישי הקרוב, ברחבי העולם זוגות משחקים ובעיקר מפסידים ברגעים דרמטיים ומותחים. קבלו טיול קצר מסביב לעולם:

"לתפארת ממשלת בריטניה":  אל תפיל את המיליון - בריטניה

המדינה בה הכל התחיל ראתה זכיות מפתיעות, נפילות מביכות ורגעים מורטי עצבים. זוג חברים הגיעו לשאלה מספר 6 עם 550 אלף ליש"ט. מבין שתי הקטגוריות - פוליטיקה והיסטוריה, השניים בחרו בפוליטיקה ונשאלו מי מבין ראשי הממשלה בבריטניה נכנס לתפקיד בגיל מבוגר יותר - ג'ון מייג'ור, טוני בלייר או גורדון בראון. השניים התלבטו בין מייג'ור ובראון והחליטו לפצל ביניהם את הכסף, אך בשניה האחרונה של הדקה, החליטו לשים את כל הכסף שנותר להם על ג'ון מייג'ור והפתיעו את הקהל.

אך לצערם, הפזיזות היא מהשטן והשניים הפסידו את כל 550 אלף הפאונד מאחר והתשובה הייתה גורדון בראון.

"הקרב האולטימטיבי" - אל תפיל את המיליון - בריטניה

זוג חברים מאנגליה הצליח להגיע לשאלה האחרונה בהחלט עם 50 אלף פאונד ונשאלו מי מהבאים מבוגר יותר - בריטני ספירס או כריסטינה אגילרה. שני החברים החלו להתחבט בתשובה ומאחר ולא יכלו לפצל את הכסף, החליטו להמר על כריסטינה אגילרה ולקחו הביתה 50 אלף לי"שט.


"לא על השוקולד לבדו": אל תפיל את המיליון - אוסטרליה

אי שם ביבשת הדרומית, האוסטרלים אוהבים לשחק עם הכסף שלהם ואל השאלה השמינית והאחרונה בהחלט הגיע זוג מבוגרים חביב עם סכום שיא בהיסטורית התוכנית - 640 אלף דולר אוסטרלי. מולם ניצבו שתי קטגוריות - סמלים או צבעים. השניים החליטו ללכת על צבעים ונשאלו איזה צבע נפוץ יותר באריזת M&M's לפי האתר הרשמי של החברה באוסטרליה - כחול או צהוב. האישה הרגישה שמדובר בכחול אך לא מיהרה להחליט בשלב כה קריטי אך לבסוף, הזוג החליט להמר על דווקא על הצבע הצהוב.

למרות היותם לקוחות ותיקים של החברה, הזוג טעה ואיבד בשניה את כל הכסף מאחר ויש כמעט פי שניים כחולים מאשר צהובים בחפיסה סטנדרטית.


"אל תקשיב לאישה": אל תפיל את המיליון - ארצות הברית

זוג שחקנים התחיל את המשחק עם מיליון דולר והמון מוטיבציה. באחת מהשאלות הראשונות הזוג נשאל איזה מנשיאי ארצות הברית מופיע על מטבע העשרה סנט האמריקאיים - ג'ון פ. קנדי, תומאס ג'פרסון, אברהם לינקולן או פרנקלין רוזוולט. האישה מיד לקחה את השליטה והחליטה להזיז את כל הכסף לעבר הדלת של ג'פרסון. שניות לפני הסוף, החל הבעל לפקפק בתשובתו וטען שזו לא התשובה הנכונה אך האישה התעקשה שזו התשובה במיליון אחוז. המנחה האמריקאי כל כך רצה בטובתם שאף הציע להם עוד מספר שניות במידה והם רוצים להתחרט. אך שוב לקחה האישה את השליטה והחליטה להישאר בתשובתם ובכך הפסידה לשניהם את כל מיליון הדולרים מאחר והתשובה הנכונה הייתה רוזוולט.



"דרמה בשידור חי" : אל תפיל את המיליון - ארצות הברית

זוג מאמריקה הגיע לשאלות הקריטיות עם 800 אלף דולר והתבקשו להחליט איזה מוצר הומצא קודם - מחשב המקינטוש, הווקמן של סוני, או הדבקיות (פתקיות צהובות משרדיות). הגבר היה כל כך בטוח בתשובתו והחליט להמר את רוב הכסף על הפתקיות הצהובות. לאחר מספר רגעי מורטי עצבים, הכסף נפל והזוג הפסיד את כל הכסף.

אך כאן רק מתחיל הסיפור. לאחר שידור התכנית, התגלה כי ההפקה עשתה טעות והתשובה הנכונה היא אכן הדבקיות שהומצאו בשנת 1977. הזוג התלונן ודרש את הכסף אך ההפקה שיגרה התנצלות על הטעות הקריטית והזמינה את הזוג לשחק שוב אך הזוג סירב לשחק שוב וטרם החליט מה יהיו צעדיו הבאים.



הטעות האיומה של ההפקה התפשטה ברחבי הרשת, ואחרי שהתלונן על בעיות החניה בתל אביב, החליט היטלר להתלונן על אותה טעות של ההפקה באחד מאלפי הגרסאות לסרטון המפורסם.

מה יהיה אצלינו? הצטרפו אלינו מיום שישי הקרוב ובכל שבוע למשחק המותח ביותר בעולם - אל תפיל את המיליון עם ארז טל חוזרת בעונה חדשה ומותחת מתמיד.

>> מוכנים? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:40, קשת