mako
פרסומת

פינת הצרכנות: מנורה מבטיחים ולא מקיימים

במרץ האחרון הענקנו צל"ש לחברת הביטוח "מנורה" שהתחייבה לזכות ואפילו לפצות לקוחה שחוייבה לא בצדק. שלושה חודשים עברו ומסתבר שהבטחות לחוד ומציאות לחוד

מה קורה
פורסם:
הקישור הועתק

אורית אלון הירושלמית, חתמה בספטמבר שעבר על משכנתא בבנק טפחות שאותה ביטחה שאמצעות חברת הביטוח "מנורה". כשקיבלה הצעה משתלמת יותר מחברה מתחרה,  היא פנתה ל"מנורה" וביקשה לבטל את הביטוח. למרות שוידאה שהבקשה התקבלה ונקלטה,  בחברה המשיכו לחייב אותה.  אלון פנתה אלינו לסיוע וב"מנורה" מיהרו להתנצל  והבטיחו לזכות אותה על כל החיובים הלא מוצדקים שהסתכמו ב-387 ש"ח.  הם אף בירו שכמחווה של רצון טוב, הם אף יפצו אותה. אבל הכסף מעולם לא הגיע.

לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.

שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il