פינת הצרכנות: מחזירים מוצר ומאבדים את הכסף
אחת משיטות השכנוע המוכרות ביותר של אנשי מכירות היא ההבטחה שתוכלו להחזיר את המוצר אם לא תהיו מרוצים ולקבל את הכסף בחזרה. מפניות לתיבת המייל שלנו אנו מגלים מציאות אחרת ואפילו חוקית
מה קורה
פורסם:
אסיה אשכנזי מנשר קיבלה טלפון מחברת דיירקט סחר עם הצעה מפתה שכללה חבילת מוצרים מפוארים תמורת מחיר מוזל. נציג המכירות הנחוש הבטיח שאם לא תרצה בחבילת המוצרים, שליח יגיע ויקח בחזרה את חבילת המוצרים וישיב את כספה ללא כל עלות נוספת. לאחר קבלת החבילה, אסיה התקשרה לבטל את העסקה אך אז החלו הצרות.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il
מצאתם טעות לשון?