פינת הצרכנות: חוב ישן נושן
חברות התקשורת בדרך כלל מצטיינות בגביית החובות מלקוחותיה בזמן אבל פנייה שהגיעה למייל שלנו מגלה שיש מי שנזכרים לעדכן את הלקוח שיש לו חוב רק אחרי שנתיים ובעזרת עורכי דין
איבון אבוחצירה בת 56 מהמושב בירייה שליד צפת התנתקה ביוני 2008 מבזק ועברה יחד עם המספר הישן שלה לחברת HOT את כל חובותיה לבזק השלימה בעזרת הוראת הקבע שלה אבל בשבוע שעבר, כמעט שנתיים אחרי, היא קיבלה מכתב ממשרד עורכי הדין המייצגים את חברת יורוקום. לטענתם אבוחצירה חייבת כמעט אלף ש"ח עבור ציוד תקשורת שנותר בגינו חוב, הצמדה וכמובן שכר טרחה.
מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il