mako
פרסומת

פינת הצרכנות: הלקוח נותק - הוט ממשיכה לחייב

הוט פרסמה היום את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון שמדווחים על כך ש-12 אלף מנויים נטשו את החברה. אחד הצופים שפנה אלינו במייל דווקא מאוד רצה להישאר לקוח של הוט אבל בחברה הודיעו שלא יוכלו לחבר אותו בדירתו החדשה מסיבות טכניות. הלקוח נותק מהשירות אבל לא חשבון הבנק שלו

מה קורה
פורסם:
הקישור הועתק

שמעון אלקובי, סטודנט תל אביבי, עבר בחודש מרץ האחרון לדירה חדשה בצידו השני של הרחוב בו התגורר. אלקובי ביקש להעביר איתו גם את שירות האינטרנט של הוט אבל בחברה הודיעו שלא ניתן להתקין תשתית בדירתו החדשה מסיבות טכניות ולכן יאלצו להיפרד ממנו. בחודש פברואר, אלקובי החזיר את המודם שלו לעמדת הוט אך בפירוט האשראי שלו חיוב גבוה מתמיד.

לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.

שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il