פינת הצרכנות: השכרת סרטים מוגבלת
העובדה שעל המנוי שעשיתם לספריית וידאו כתוב "לא מוגבל בזמן" לא בהכרח אומרת שזה המצב. חברת "בלוקבסטר" תחמה את ה"נצח" לתקופה של שלוש שנים בלבד
חיים כהן, בן 32 מירושלים היה מנוי לרשת "ענק הוידאו" משנת 93. כשזו התמזגה עם רשת בלוקבסטר ב-2006, הפך אוטומטית ללקוח של בלוקבסטר. כשהגיע להשכיר סרט כחלק מהמנוי, בלוקבסטר בישרו לו שלא יוכל לנצל את יתרת הסרטים שנותרו לו, הודיעו לו שתוקף המנוי שלו פג. אלא שהמנוי של כהן בענק הוידאו לא היה מוגבל בזמן. כשפנה לשירות הלקוחות בכדי להתלונן, הציעו לרכוש מנוי חדש כדי לנצל את יתרת הסרטים שכבר שילם.
מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il