mako
פרסומת

פינת הצרכנות: מי שיאנית תלונות הצרכנים?

אנחנו מטפלים בתלונות הצרכניות שלכם מידי יום בשלושת החודשים האחרונים. רגע לפני שאנחנו יוצאים לחופשת פסח קצרה, הגיע הזמן לסיכום ביניים. לא עובר יום שאנחנו לא מקבלים מכם תלונות על חברות הסלולר, אבל מי השיאנית הבלתי מעורערת בתלונות הצרכנים?

מה קורה
פורסם:
הקישור הועתק

לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה.

בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.

שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il