פינת הצרכנות: הקנס של סלקום
רוב הלקוחות אמנם רגילים לקבל קנסות, אך מסתבר כי יש חברות סלולר אשר מרשות לעצמן להודיע על כך מתי שבא להן. לקוחה מהצפון מספרת כי בסלקום נזכרו בחוב שלה - רק אחרי שאישרו לה לעזוב ללא קנס התנתקות
כל לקוח של חברות הסלולר והכבלים יודע שכדי לצאת מההתחייבות צריך לשלם קנס יציאה. לכן מקרה העוול הצרכני הבא יוצא דופן אפילו בתחום הפרוץ הזה.
מאי להט, מהישוב שכניה שבצפון, גילתה שבחברת סלקום מאשרים ללקוחות להתנתק בלי קנס, ורק אחרי שעברו לחברה חדשה מודיעים להם שהם חייבים אלפי שקלים. מיותר לציין כי חוסר הנוחות המלווה את העניין הזה פשוט בלתי נסבלת, וכמעט לא חוקית.
לא מצליחים להתנתק מחברת הכבלים? אתר ההיכרויות לא משחרר אתכם מהמנוי? אתם מחוייבים על שירות שלא ביקשתם? מהיום יש לכם עזרה. בפינת הצרכנות של התכנית מה קורה נעזור לצופים שפנו אלינו בעזרת המייל, ונסייע להם להתמודד מול החברות הגדולות.
שלחו לנו את תלונותיכם במייל: makore@mako.co.il