שוב קבעתם לבליינד-דייט, שוב נפגשים בבר או בבית קפה, ושוב הרגשתם שאתם לא באמת מצליחים ליהנות מהרגע. יכול להיות שהלוקשיין הוא זה שהורג את הרומנטיקה ואת הסיכוי האמתי למצוא את החצי השני?

אם אתם מתלבטים לאן לצאת הפעם, קבלו מאיתנו 15 המלצות למקומות בילוי בלתי שגרתיים שקיבלו את הציון הכי גבוה בדירוג הגולשים באפליקציית איזי. תודו לנו אחר כך.

באולינג רמת גן

מה יש שם?

מסלול הבאולינג המיתולוגי ברמת גן נפתח מחדש, ומציע לכם לחזור בזמן לאייטיז (בקטע טוב, כן?) לחוויה שכולה משחק כדורת מגבש ותחרות בריאה בין בני הזוג. המקום מציע גם תפריט אוכל כמו צ'יפס וטורטיות - מה שמתאים בול לחוויה הספורטיבית. אגב, אחד הבעלים של המקום הוא לא אחר מאשר עופר שכטר, שהחליט להגשים חלום ישן ונכנס לעסקי הבאולינג עם כמה סניפים בבעלות המשפחה.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

כי אין כמו להחליף לנעליים זרות לערב אחד, כדי להעריך את מה שיש לכם בבית.

 

View this post on Instagram

A post shared by באולינג רמת גן (@bowlingramatgan) on

חדר בריחה - בובספוג המתכון הסודי

מה יש שם?

בחדר הבריחה החיפאי תתבקשו לעזור למר קראב להשיג בחזרה את העובד המסור בוב ספוג ואת המתכון הסודי לקציצות הסרטן המפורסמות שלו (ואף מילה על האבסורד הקניבלי הטמון במשימה).

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

סבתא תמיד אמרה שמי שמוצא את המתכון לקציצות הסרטן, מוצא גם את המתכון לאהבה.

קיר טיפוס - ונגה פתח תקווה

מה יש שם?

במתחם ונגה תמצאו מעל 100 מסלולי טיפוס שונים המתאימים לכל הרמות ומוחלפים מדי שבוע. במקום תמצאו קירות טיפוס קלאסיים וגם בולדרינג, עליהם מתאמנים באופן מקצועי כמה מטובי המטפסים בישראל ובעולם. פתוח בכל ימות השבוע.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

כי אין היום אישה בישראל שלא הסתחררה ממשולש המטפסים שמלא-קושניר-חזנוב, שהוכיחו שגיק-שיק זה הדבר הכי סקסי שיש.

View this post on Instagram

A post shared by Venga Climbing Gym (@vengaclimbinggym) on

laser city – לייזר טאג

מה יש שם?

תחשבו על קונספט שמשלב בין פיינטבול, מציאות מדומה וקמצוץ של חדר בריחה; בלייזר סיטי בראשון לציון תקבלו רובה לייזר ואפוד מגן אלקטרוני בצבעי הקבוצה שלכם, ותיכנסו לעולם בדיוני שבו תידרשו להפגין תכונות אסטרטגיות, יכולות איתור וצליפה באויב, ובעיקר הרבה רוח לחימה כדי להוביל את הקבוצה שלכם לניצחון.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

זה המקום להבין איך הפרטנר שלכם מגיב בשעת קרב – האם הוא מהסוג שמאבד צלם אנוש ודורס את כל מי שבדרך לנצחון או דווקא כזה ששומר על רעות ואחוות לוחמים.

חדר בריחה – שוד המונה ליזה

מה יש שם?

חדר הבריחה הזה אמנם ממוקם בהרצליה, אבל ברגע שתיכנסו אליו תהפכו לחלק מהבוהמיה הצפון איטלקית, שדורשת להשיב את הכבוד האבוד של מולדת הפסטה, ולהחזיר את היצירה המפורסם של דה וינצ'י מהלובר הצרפתי לזרועות מאמא איטליה. אחרי שתסיימו לגנוב את המונה ליזה אתם מוזמנים לבירה במחירי מבצע בבר הצמוד, כחלק מחבילה "ברח&בירה".

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

שוד שמתרחש בעיר האורות פריז ועוד מתנהל באיטלקית – יש רומנטי מזה?

View this post on Instagram

A post shared by No Way Out (@nowayout_isr) on

גיים זון

מה עושים שם?

מרכז הבילוי הממוקם בראשון לציון (חלק מרשת של 4 סניפים), מיועד לכל המשפחה וכולל מתחם של מציאות מדומה, פארק טרמפולינות, היכל משחקי וידאו, סימולטור XD של 50 סרטי תלת מימד שונים (ילדים, אקשן ואפילו אימה), בהם אתם צופים בעודכם ישובים על כיסאות אינטראקטיביים שזזים בהתאם למתרחש על המסך. תמצאו שם גם מיני באולינג, מתחם ג'ימבורי ענק ועוד.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

לפעמים הכי כיף לחזור לרגע להיות ילדים. ואם אתם הורים בעצמכם – בילוי משותף לכל המשפחה הוא הקוד הסודי לזוגיות מאושרת.

LVL UP בר גיימינג

 מה עושים שם?

לא רק לחנונים: בבר החדש בתל אביב מציעים לכם לשלב את האהבה למשחקי וידאו ביחד עם אלכוהול משובח ומנות טעימות. במקום ממוקמות עמדות משחקי ארקייד ללא תשלום בהן תוכלו לצלול לנוסטלגיה לצד מגוון קוקטיילים ייחודיים והבעלים מבטיחים שהתפריט הוא גיקי במיוחד.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

זוכרים את התקופה שבה משחקי וידאו לא היו בטלפון וכדי לשחק נדרשנו אשכרה לצאת מהבית ולפגוש עוד אנשים? אז תוסיפו גם אלכוהול ואת העובדה שעכשיו אתם כבר לא קטינים – וקיבלתם דייט מושלם.

View this post on Instagram

A post shared by LVLUP (@leveluptlv) on

Hidenseek Israel מחבואים באפלה

מה עושים שם?

HIDE N SEEK או בעברית – "מחבואים", הוא משחק אסטרטגיה קבוצתי המשתמש באלמנטים מחדרי בריחה, מחבואים ותופסת – והכל באפלה מוחלטת. עליכם להפעיל את כל החושים (כנראה שהראיה קצת פחות יהיה יעיל הפעם) כדי לנווט במבוך ענק, תוך כדי שאתם מתחמקים מהתופסים שלכם ומתמודדים עם מכשולים ומשימות שונות. הפעילות מתאימה ל-6 עד 40 משתתפים וישנן כמה גרסאות שונות המתאימות לשלל סוגי קבוצות.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

אתם באמת שואלים איך לשחק תופסת בחושך יעזור לאהבה שלכם? רק קחו בחשבון שבמשחק יש מינימום של שישה משתתפים, כך שאתם לא לבד שובבים!

View this post on Instagram

A post shared by חדר בריחה- מחבואים באפלה �� (@hidenseek_israel) on

ג'אמפ פארק - רשת פארקי טרמפולינות

מה עושים שם?

לקפוץ אתם יודעים? זה כל מה שצריך. במתחם הטרמפולינות המקורה תוכלו לבלות בימי החורף הגשומים וגם בימי הקיץ הלוהטים (ובינינו, בישראל רוב הימים כאלו). המקום פתוח בכל ימות השבוע ומציע חוויה משפחתית וקופצנית במיוחד תוך הקפדה על בילוי המבוסס על עקרונות של יחס אישי, אמינות, בריאות, כייף וחוייה ייחודית – כך הם מצהירים.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

בואו *לקפוץ* כדי *להקפיץ* את הזוגיות. הבנתם מה עשינו פה?

צוק מנרה

מה עושים שם?

אי שם בגליל העליון, בין ראש פינה לקריית שמונה, נמצא צוק מנרה המשקיף על נוף מרהיב והפך עם השנים לפארק אקסטרים לכל המשפחה. מעבר לרכבל המפורסם באתר תמצאו מגוון מתקני אקסטרים כמו מגלשת הרים, טרמפולינת באנג'י, סנפלינג, קירות טיפוס ועוד.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

מומלץ לשלב את הפעילות עם צימר גלילי מפנק.

קארטינג באר שבע

מה עושים שם?

אם אתם חולי הגה, זה המקום בשבילכם - מסלול הקרטינג הדרומי הוא מסלול ה-4 פעימות הגדול בארץ, ומציע אטרקציית אקסטרים מוטורית ייחודית. לצד חווית הנהיגה מציעים לכם גם ליהנות משלל אפשרויות הסעדה ואפילו אופציה לקריוקי.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

כל זוג שנוטה לריב באוטו יאהב את האופציה לנהוג לבד עם קסדה. בהתחייבות.

View this post on Instagram

A post shared by קארטינג באר שבע (@karting_beersheva) on

קיר יואב - קיר טיפוס

מה עושים שם?

כבר דיברנו בשבחו של קיר הטיפוס והעדנה לה זוכים ספורטאי הענף בזכות מפלצת הרייטינג "נינג'ה ישראל". הפעם החוויה מיועדת לצפונים שביניכם ומומלצת לחובבי הטיפוס החיפאים. קיר הטיפוס נבנה לזכרו של יואב ניר, אחד המטפסים והאלפיניסטים המוכשרים שידעו ישראל שהפך לאגדה עוד בחייו ונפטר ממחלת הסרטן בגיל 27 בלבד.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

שוב לדבר על המשולש שמלא-קושניר-חזנוב? כי אנחנו יכולים לעשות את זה לנצח.

הדב הלבן – חוויה בגובה

מה עושים שם?

הדב הלבן הוא פארק אתגרי הממוקם בעמק חפר ומציע לכם להתחבר לצד הדובי שבכם (יש דבר כזה בכלל?), וליהנות מחוויה אתגרית קצת אחרת הכוללת מתקני אקסטרים כמו קפיצות ממגדלים, קירות טיפוס, פארק חבלים, מתקני קרקס ועוד, כאשר כל המתקנים תוכננו ונבנו בקפידה על ידי הצוות במקום – אל דאגה, הם עומדים בתקני הבטיחות הכי מחמירים.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

אם כולם יקפצו מהגג גם אתם תקפצו? אם זה למען האהבה, התשובה היא לגמרי כן.

קייקי מעין הגושרים

מה עושים שם?

שייט הקייקים המרענן במיימי החצבני הצלולים הוא כל מה שתוכלו לבקש ביום קיץ חם (פשוט כי בחורף המקום סגור). תוכלו לבחור בין שני מסלולים: המסלול הרגיל, המשתרע על פני כ-5 קילומטרים ואורך כשעה וחצי של שייט במים רגועים לצד נוף פסטורלי. אם תבחרו במסלול האתגרי, תסחפו לחוויה אקסטרימית לאורך 6 קילומטרים של מפלים ומים סוערים – גם כאן תעשו זאת לצד נוף מרהיב האופייני לאזור.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

קחו אתכם סל של פירות העונה ועצרו על גדות הנהר לפיקניק רומנטי מפנק.

אגם מונפורט

מה עושים שם?

אגם מונפורט השוכן בלב הגליל המערבי, הוא הפארק האקולוגי הראשון בישראל ומציע חוויה משולבת שמתאימה לבילוי משפחתי, אקסטרימי, חברי וכמובן רומנטי. בין קמפינג לשייט באגם המלאכותי, תוכלו ליהנות גם מפארק אקסטרים, קארטינג, החלקה על הקרח, מתחם טרמפולינות וכמובן מסעדות מעולות. וזה בלי שהזכרנו את שפע המסלולים באיזור.

איך זה יקפיץ את חיי האהבה שלכם?

כאילו לקחו את כל הקלישאות של סרטי הקיטש ודחסו אותן במתחם אחד: לשוט בסירת פדלים, להשיק כוסות יין במסעדה רומנטית או להחליק על הקרח אוחזים ידיים.

View this post on Instagram

A post shared by Galilee's Treasures (@galilees_treasures) on