בחמישי הקרוב (ערוץ 12) תעלה לאוויר התכנית החדשה של אנה ארונוב, "לאהוב את אנה", בה היא תצא למסע לחיפוש אהבה. אנה תעבור את התהליך בליוויו הצמוד של הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, שיעזור לה להתמודד עם הקשיים שבדרך - וכל זה לעיני המצלמות, שיחשפו את הצופים לצדדים שמעולם לא הכירו בה. לא כל אחד מסוגל לעשות צעד נועז שכזה, אבל הנה כמה שמצאו אהבה בדרכים לא שגרתיות - ונקווה שגם לאנה זה יקרה.

אהבה ממבט שני

נגה רץ החליטה לנסות את מזלה מתחת לחופה עם גבר שאינה מכירה, אבל התחרטה ברגע האחרון. ניחשתם נכון, היא התמיינה לעונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", אבל בסופו של דבר פרשה בשלבים המתקדמים של המיונים. כמה חודשים אחרי, התכנית עלתה לאוויר וכבר בפרומו לשידור קיבלה מחברה צילום מסך עם תמונה שלה צמודה לבחור אלמוני על שולחן ההתאמות של המומחים. לאחר מכן, התברר ששמו של הגבר המסתורי הוא דוד רוקין.

איך נגה הצליחה לעלות על השם? פשוט מאוד, היא לקחה את אמנות החיזור צעד אחד קדימה, והעלתה פוסט לקבוצה סגורה שבה חברות אלפי בנות. בפוסט היא צירפה את התמונה, פירטה על המקרה וביקשה את עזרתן במציאת ההתאמה שעל השולחן. דקות אחרי שפרסמה את הפוסט, היא קיבלה תגובה מהשכנה של הבחור. "אחרי פחות מעשרים דקות מישהי כתבה תגובה: 'הוא שכן שלי, שולחת לך הודעה בפרטי'", סיפרה נגה בריאיון ל-TVBEE על השתלשלות העניינים, "ופשוט שם התחיל איזה טירוף בזמן שהוא דיבר איתי, היא כבר עדכנה את הבנות בקבוצה, יש כבר קרוב לאלף תגובות ונהיה שם איזשהו טירוף בתוך הפוסט הזה (צוחקת) זה יצא מכל שליטה ופרופורציות, פשוט מטורף".

אמנם סיפור הסינדרלה הזה נשמע מבטיח, ובטוח כזה שאפשר לספר לנכדים, אבל הקשר בין נגה לדוד לא צלח ואחרי שבועיים בלבד נגה עדכנה את הבנות, שכבר הפכו לעוקבות צמודות, בסוף הנוט סו הפי שלו: "היו שבועיים של אופוריה קסומה, וברגע הראשון שזה נרגע, הרגשתי שיש שתיקה רועמת שכדאי לבדוק. לראשונה בחיי, באופן מובהק הרגשתי שיש גבר לידי שפשוט לא נמשך אליי. אז לצערנו או לשמחתנו, לא הייתה סיבה למשוך את מערכת היחסים הזו".


הפתק נשאר על הקיר

גם לירן קליין החליטה לקדם את סיפור האהבה שלה, עם מעשה שלא שמענו עליו כבר הרבה זמן. בגיל 32 היא החליטה להעלות את מדרגה בחיפושים שלה אחרי האחד. אמנם אנחנו חיים בדור של אפליקציות היכרויות כמו טינדר, אבל לירן הלכה לאולד פאשן הנוסטלגי והאהוב – היא החליטה לרשום על פתק את מספר הטלפון שלה ולהביא למישהו שימצא חן בעיניה באוטובוס. בהתחלה, היא רק השתעשעה עם המחשבה, אבל אז הגיע היום הגדול.

אחרי יום עבודה מתיש, היא עלתה לאוטובוס ושם הבחור החמוד חיכה לה (טוב לא בדיוק לה, אבל הבנתם). האוטובוס התחיל לנסוע וכך גם המחשבות שלה. לבסוף אחרי התלבטויות, היא הוציאה מהתיק עט ופתק, ורשמה: "חשבתי שאתה חמוד" בצירוף מספר הטלפון. כשהגיע הרגע שלה לרדת מהאוטובוס, הגיע גם הרגע הנועז שלה. היא נגעה בכתפו, הוא חייך אליה, היא העבירה לו את הפתק וברחה כל עוד נפשה בה מהאוטובוס. אמנם בסוף התברר שיש לו חברה, אבל רק לקבל את ההודעה ממנו, היה שווה את הסיפור: "היי, אני שרון, את חושבת שאני חמוד וגם חושב שאת ממש חמודה, לא סתם הסתכלתי. אבל יש לי חברה. לתת פתק באוטובוס זה הדבר הכי אמיץ שאני מסוגל לחשוב עליו. את מהממת!".

אילוסטרציה (צילום: אור ירוק, חדשות)
טינדר אאוט. פתק באוטובוס אין. | צילום: אור ירוק, חדשות

אהבה זה ממכר

אם חשבתם שלשלוח פתק באוטובוס כדי למצוא אהבה זה אמיץ, חכו שתשמעו את הסיפור של ד'. מדי יום הוא היה נכנס לקיוסק מתחת לבית שלו, כדי לגנוב כמה דקות שיחה עם המוכרת שתפסה אותו. לפני כל משמרת, הוא קנה מים. סיגריות? רק שם. מה גם, שבדרך לאהבה הוא בכלל מצא אהבה חדשה – טפסי ווינר. לפחות פעמיים בשבוע ד' נכנס לקיוסק כדי מלא, למרות שמעולם לא היה לו צורך בכך.

"הייתי ממלא ווינר למרות שלא הייתי צריך, הלך לי 700 שקל", הוא מודה, "לאט לאט התחלנו לנהל שיחות, לקחתי את המספר, נפגשנו ואז שלום על ישראל. מאז אני מתחמק מהקיוסק כל פעם מחדש, וזה מתחת לבית שלי". אולי ד' לא מצא את האהבה שהוא חיפש בקיוסק, אבל מה שבטוח הוא שקנייה בקיוסק אף פעם לא הייתה ממכרת יותר.

ראש בקיר

סיפור ההיכרות הבא התחיל מאירוע יוצא דופן. מאיה עבדה בסניף מסוים של בית קפה, שחר עבד באחר, ובגלל פיטורים וחוסר בכוח אדם העבירו אותו לסניף שלה למשך שלושה חודשים. את השיחה הראשונה ביניהם היא זוכרת במעורפל, ככה זה כשהאחמ"ש מתקשר להקפיץ אותך בשש בבוקר ומיותר לציין שמאיה חזרה לישון. שלוש שעות אחרי היא התייצבה במשמרת ששינתה את פני הזוגיות שלה.

שב"ק ס' צדקו כששרו את המשפט – הדרך ארוכה ומפותלת, ובמיוחד כשבינך לבין האהבה עומד קיר בטון. "כשהגעתי למשמרת שחר ניסה להתעצבן עליי, אבל לא כל כך הצליח", היא מספרת, "הייתי חתיכה וחטובה אז עם שיער עד הטוסיק (צוחקת), אבל גם הייתי מלצרית גרועה והפלתי מגשים, עשיתי לו קטסטרופה במשמרת, והשיא היה זה – הייתי צריכה למלא את המקרר של השתייה אז לקחתי עגלה של סופר ומילאתי בה הרבה בקבוקים. בדרך חזרה העגלה הייתה כל כך כבדה שאיבדתי שליטה, ונתקעתי בקיר. לא צוחקת, הפאנל של הקיר נתלש מהמקום, אני הרסתי קיר שלם. קיר שלם שהתפורר".

הימורים (צילום: shutterstock By F8 studio)
בשם האהבה: בזבז 700 שקל על הימורים | צילום: shutterstock By F8 studio

אם חשבתם ששחר ירוץ לעזרתה, טעות בידכם כי הוא פשוט נקרע מצחוק, קרא לעובדים נוספים וצחק על העובדה שקיר שלם נפל בשביל בחורה אחת. טוב, אחרי שהקיר נפל איך שחר לא ייפול? "אם זה לא מספיק, ברגע שכולם הגיעו נפל לי האקסל מהיד, התפוצץ על הרצפה והתחיל להשפריץ לכל הכיוונים. אז התחלתי לבכות והוא בא, אמרתי לו שאני מבוגרת מדי בשביל לעבוד במקומות כאלה". מאותו רגע שחר התאהב במאיה, והשאר היסטוריה. אגב, עוד כמה ימים הם יעמדו מתחת לחופה. שיהיה במזל.

"לאהוב את אנה": המסע של אנה למציאת אהבה בחמישי ב-21:00, קשת, ערוץ 12