חיים פרשטיין הוא הבסטי הקרוב, איש הסוד והאחד שרוקד צמוד לאנה ארונוב במשך שעות בסטודיו, כך שמן הסתם, הוא אחד האנשים שמכירים אותה הכי טוב. כבר ראינו אותו פעם אחת בפרק הבכורה של "לאהוב את אנה"  (הערב ב-21:00, ערוץ 12), ובקטע בלעדי ל-mako הוא סיפר על התהליך שארונוב עוברת. "אני לא יודע אם היא תמצא אהבה בתכנית הזאת, אבל התוכנית הזאת שוברת אותה, אני רואה שהיא נשברת לחתיכות, ואני מאמין שמשם ייבנה בן אדם קצת יותר שברירי".

ואכן, ארונוב חשפה בפנינו צד שלא הכרנו עד היום, בין אם בפגישות עם הפסיכולוג או בדייטים, נראה שאפילו היא קצת חוששת מהרגש: "אני חושב שהיא כבר מפחדת להתאהב", סיפר פרשטיין, "בפעמים האחרונות שהיא התאהבה יצאה אכזבה". אלא שגם לארונוב כנראה יש אחריות בסיפור, והכל בגלל תכונה אחת: "היא ווכחנית. היא אוהבת להתווכח עם גברים, היא אוהבת לשים אותו על שלו ולפעמים כשהוא אומר את דעתו היא תמות עד שהוא יבין את דעתה, ואני אומר לה 'מאמי, די, סתמי קצת. לפעמים אנשים צריכים להרגיש שהם צודקים, גם אם את לא מסכימה עם זה'".

אז האם ארונוב תפנים את העצות של פרשטיין לדייטים הבאים, ומי הבחורים שהיא עומדת לפגוש? גלו בפרק הבא של "לאהוב את אנה", שישודר הערב (שלישי) ב-21:00 בקשת 12.

"לאהוב את אנה": הערב (שלישי) ב-21:00, קשת, ערוץ 12