פחות משבוע ימים לפתיחת קרנבל המונדיאל בברזיל, ונשות העולם במתח: האם בחודש הקרוב הן יזכו לראות את הבעל או החבר? האם הן יזכו ליחס ראוי? ומה בעצם עושה חגיגת הכדורגל הזו לזוגיות והיחסים? החלטנו לפנות לד"ר דניאל דריי כדי לקבל קצת הסברים וטיפים לקראת התקופה הלא קלה שצפויה לנשות ישראל בפרט והעולם בכלל.

"המונדיאל עושה רע לזוגיות", קובע בנחרצות ד"ר דריי, "בכל ארבע שנים קיימת עלייה באחוז הגירושין, מספר הפניות למטפלים זוגיים וסקסולוגים גם היא עולה, ויחד איתם יש ירידה דרסטית בתדירות יחסי המין."

אז מה אפשר לעשות בנידון אתן שואלות? להלן מספר טיפים מבית מדרשו של ד"ר דריי, אשר מודה שהוא עצמו כלל לא נמנה עם אותם אוהדי הכדורגל שיעדיפו לחבק תמונה של מסי מאשר את בנות זוגם.

לבחור נכון את בן הזוג

20 אחוז מגברברי העולם כלל אינם אוהבים כדורגל, וכדאי לסנן אותם לפי אותה חלוקה. מצד שני מציין הדוקטור, ש-20 אחוז מנשות העולם הן דווקא כן חובבות של הכדור העגול ולכן חשוב שהזיווג במקרה הזה יהיה מדויק.

לא לזייף

אם אתן לא אוהבות את כדורגל, אל תזייפו הנאה מהמשחק. לפי ד"ר דריי גברים מתעצבנים יותר מהרגיל כאשר בת הזוג מתלהבת מכדור עונשין או הוצאת חוץ ,כאשר עמוק בפנים היא לא באמת חשה התרגשות כלשהיא מהמתרחש על הדשא.

כריסטיאנו רונאלדו: האם יצליח להחזיק את כל הנבחרת ע (צילום: Martin Rose, GettyImages IL)
עדיף לכן להתלהב מהלוק ולא מהשיחוק | צילום: Martin Rose, GettyImages IL
להיות בת זוג סבלנית ותומכת

ד"ר דריי ממליץ להיות בת הזוג הכי בולטת מבין נשות החברים של בן הזוג. איך זה עובד? בבקשה: "נסו לארגן לעצמכן יציאה בערב של משחק חשוב", אומר דריי, "ועשר דקות לפני תום המשחק חזרו הביתה, בתקווה שהקבוצה המועדפת על בן הזוג שלכן תנצח. במידה וכך יהיה, רמת הטסטוסטרון של הגבר כנראה תקפוץ לגבהים חדשים וצפוי לכם ערב סוער במיוחד".

או ספורט או מונדיאל

גברים, אם כבר בחרתם שמרכז הפעילות הספורטיבית שלכם לחודש הקרוב תהיה מול המסך, שלוש פעמים ביום, כאן המקום לוותר על חדר הכושר וההליכות, כפיפות הבטן והכדורגל עם החבר'ה מהעבודה. בחרתם ללוות את המונדיאל בכל רגע ורגע? נהדר, אבל זו אמורה להיות הפעולה הספורטיבית היחידה שלכם לתקופה הקרובה.

חלוקת שעות

רוב משחקי המונדיאל ישודרו השנה בשעות הערב והלילה  עקב הפרשי השעות בין דרום אמריקה לישראל, ולכן, חלקו לכם נכון את היום, כך שבערב תהיו מול המסך, בבוקר עם הילדים ופעילויות הבית השוטפות, ואת אחה"צ תקדישו אך ורק לזוגיות.

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00

עוד בתכניות קשת: