אירוויזיון 2019 כבר ממש מאחורינו, מדונה שבה למקום שממנו הגיעה, ההפקה קצרה תשבוחות על מופע מרהיב וכל אחד מהמנחים שב לביתו עם סכום נאה שהוא גרף מהאירוע, זאת אומרת, פרט ללוסי איוב. למרות ההופעה המצוינת והאנגלית הרהוטה של מנחת האירוויזיון הצעירה, פורסם על ידי רן בוקר ב-Ynet כי בניגוד לקולגות שלה, לוסי איוב לא תקבל שכר על עבודתה כמנחת האירוויזיון, אלא תסתפק בתלוש השכר שהיא מקבלת מתאגיד השידור הציבורי.

כפי שהתפרסם, שלושת המנחים האחרים התפנקו בתשלום נאה מאוד על הופעתם. אסי עזר קיבל שכר של 105 אלף שקלים, אותם החליט לתרום לארגון הנוער הגאה, וארז טל ובר רפאלי קיבלו כל אחד סכום של 170 אלף שקלים עבור עבודתם בחודשיים האחרונים. להפתעת כולם, למרות הדיבור החיובי והמחמאות הרבות שקיבלה לוסי על עבודתה, התברר שהיא לא תתוגמל כמו המנחים האחרים - והדבר גרר ביקורת רבה ברשת. הגדיל לעשות אסי עזר, שהעלה פוסט באינסטגרם בו קרא לתקן את העוול שנעשה ללוסי.

אסי עזר למען לוסי איוב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אסי עזר, חדשות)
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אסי עזר, חדשות

"מאות עובדים של ההתאגיד עבדו בהפקת האירוע" התייחס מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, לביקורות, "לא כולם זכו כמו לוסי להנחות את האירוע ואף עובד של תאגיד השידור הישראלי לא יקבל תוספת שכר על עבודתו". למרות דברים אלו, התבשרה מערכת "חי בלילה" שאיוב דווקא כן תקבל בונוס על התפקיד החשוב שמילאה באירוויזיון. כמה בדיוק? אי אפשר לקרוא לזה בונוס של ממש, אלא יותר תגמול על השעות הנוספות, בהם התאמנה במהלך החודשים האחרונים על ההנחייה, כולל סופי שבוע וחגים. החזיקו את עצמכם חזק, כי לוסי איוב הולכת לקבל על פי הערכות תוספת נאה למשכורת של 5,000 שקלים.

אז נכון, זה לא בדיוק הסכום שאנחנו חשבנו עליו כששאלו אותנו כמה מגיע ללוסי איוב לקבל, ויכול להיות שתאגיד השידור היה יכול לפרגן קצת יותר,אבל אנחנו בוחרים להסתכל על הצד החיובי - רוב התגובות על עבודתה היו שהיא ייצגה את ישראל בכבוד, והיו אף כאלה שטענו שהיא עשתה עבודה טובה יותר משאר הקולגות שלה. בימים האחרונים לוסי הפכה לשיחת היום, והקריירה העתידית שלה הרוויחה מהאירוע הרבה יותר מאשר חשבון הבנק שלה. לה נשאר רק לנצל את המקפצה האדירה שניתנה לה.

אסי עזר, לוסי איוב (צילום: מתוך האינסטגרם של  אסי עזר, instagram)
אסי עזר, לוסי איוב | צילום: מתוך האינסטגרם של אסי עזר, instagram
_OBJ

אדם נוסף שירוויח מאירוע טלוויזיה הגדול ביותר שהיה בישראל הוא לא אחר מאשר קובי מרימי, שבירור קצר עם המייצגים אותו מעלה כי להזמין אותו להופעה הכוללת 4 שירים יעלה לכם בסביבות ה-15 אלף שקלים. המחיר לא כולל את אנשי הצוות המקצועיים שבדרך כלל מתלווים לאמן כמו תאורן ובמאי, אלא את מרימי עצמו בלבד. לשם השוואה ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, בשנה שעברה אחרי זכייתה גבתה נטע ברזילי על הופעה כ-50 אלף שקלים. רק מפרגנים. 

"חי בלילה" משודרת בקשת 12