החליפה הצבעונית שלובש עומר אדם בפרסומת החדשה של חברת תקשורת, הפכה לפריט הכי מבוקש בחנויות. כ- 450 שקלים תעלה לכם החליפה של חברת "זארה", אבל בחנויות החליטו לא למכור, למרות שרבים מבקשים. צוות מערכת "חי בלילה" הגיע לחנות במטרה לנסות לרכוש את החליפה, אך המוכרת טענה שאין אפשרות להוציא אותה מהמחסן. אז מה בדיוק קרה שם? הסטייליסטית ליאת אשורי, בחרה את החליפה בזמן הצילומים לפני שלושה חודשים, בזמן שהיא נמכרה בחנויות וכל אחד יכול היה לקנות אותה, אך רק אחרי שידור הפרסומת החליפה הפכה לפופולארית. גורמים בענף מעריכים שהחליפה שייכת לקולקציית חורץ ולכן לא מוציאים אותה עכשיו לקולבים, אבל קיימת גם הערכה לפיה עצרו את המכירות בשל פעילות שיווקית של חברת התקשורת, שמחלקת חליפות לגולשים שמשתתפים בפעילות פייסבוק. למרות כל ההשערות, ב"זארה" מסבירים כי החליפה נמצאת ונמכרת ברשת, והמוכרת מסרה מידע שגוי.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

הערכות נוספות מתייחסות לא רק לנושא החליפה המבוקשת, אלא גם לכסף שקיבל עומר אדם על צילום הפרסומת החדשה. בענף הפרסום מעריכים כי אדם הכניס לכיסו סכום של 900,000 שקלים, די דמיוני לפרסומת בודדה וליום צילום אחד. גידי גוב לעומת זאת, הפרזנטור הקבוע של החברה, מרוויח כמיליון שקלים בשנה על כל הפרסומות יחד. גוב מרוויח קצת יותר מהסכום שקיבל אדם ביום אחד, אבל לא מרגיש מקופח: "אני לא מתערב, לא בסכומים שלו ולא בשל אף אחד" הוא מספר, "אין לי שום עניין בזה. אני שמח שזה מצליח ושאנשים אוהבים אותי ומברכים אותי ב'בוקר טוב' ".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

אפרים סידון, שכתב את המילים החדשות לשיר הפתיחה של המחזמר "עוץ לי גוץ לי" לטובת הפרסומת, מספר: "יש הפרש של כמה אפסים בין מה שעומר קיבל לבין מה שאני קיבלתי, תורידו הרבה אפסים ממה שאני קיבלתי. במשרד הפרסום לא הצליחו כי זו מוזיקה נורא קשה, אז פנו אליי ועשיתי את זה ב-20 דקות, לא איזו יצירה גדולה. אני יודע שזה ויראלי ורץ, אבל אני מעדיף את המוזיקה המקורית של עוץ לי גוץ לי ואת הביצוע של אריק לביא".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12