הקמפיין החדש והלא שגרתי של עיתון "הארץ" מעורר לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות. הסרטון שהופץ ברשת, שבו נראים השחקנים בתחפושות של איברי גוף, מוח אנושי ואיבר מין גברי, עורר סערה. גם בקרב עובדי העיתון הסרטון הויראלי עורר מחלוקת, ובעיקר בקרב העובדות. שוחחנו עם במאי הפרסומת, דרור שאול, כדי לשמוע מה הוא חושב על הביקורות. "אפשר לבקר כל דבר וזה לגיטמי אבל לבוא ולהגיד שזה לא ראוי ושזה נמוך מדי זאת צביעות והתחסדות", אומר שאול, "רוב הרשת מפרגנת".

>> גם כאן אצלנו ב-mako לא נשארנו אדישים לאשכים שחושבים

במהלך היום פורסמו תגובות ברשתות החברתיות המתנגדות למסר שהועבר בסרטון וקוראות לבטל את המנוי לעיתון, שביניהן ניתן היה למצוא גם עיתונאים. לטענה של עיתונאיות "הארץ" כי הן מתביישות בקמפיין, הגיב הבמאי כי מתוכננת פרסומת נוספת בהשתתפות נשים, "כבר אי אפשר לצחוק על שום דבר", סיכם שאול. צפו בראיון המלא ובתגובות שעלו ברשת לפרסומת היצירתית.

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25