הדו קרב המותח בין שני המתמודדים המרגשים של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 נגמר עם ניצחון לדוראל סעדון, שהתבלבל במילות השיר ועדיין ניצח כנגד כל הסיכויים. מה שהשאיר את רביב כנר, האיש והכובע בסכנת הדחה. אם הוא יצליח להינצל נדע רק בחמישי (21:15, קשת 12), אבל בינתיים הוא יכול להתנחם בכובע החדש שקיבל מרותם סלע רגע לפני הביצוע. "הוא לא הביא לי הרבה מזל", צחק בראיון לחי בלילה עם נדב בורנשטיין, "אבל זה בסדר. הוא של רותם, זה בפני עצמו".

>> אל תפספסו את כל מה שקורה בכוכב הבא לאירוויזיון 2020

למרות שהפגין יכולות שירה מרשימות ואפילו הוסיף סולו תופים לקינוח, שולחן השופטים היה חלוק בדעתו לגבי הביצוע של כנר ל"The Show Must Go On". אסף אמדורסקי טען שהייתה קצת פוזה, לאיתי לוי ושירי מימון היו הערות על המבטא, אבל נראה שהמתמודד לא בדיוק מבין על מה המהומה. "אני מבין ולא מבין את הביקורת של אסף", הודה כנר, "נתתי ביצוע שהתאמנתי עליו הרבה שעות עם הלהקה ובסוף זה מה שיצא. גם התעכבתי די הרבה על המבטא, אז לא כל כך הבנתי למה, אבל קיבלתי את זה".

>> הכירו את כל חברי הנבחרת של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020

בחלק השני של הדו קרב, עלה סעדון עם השיר "All Of Me". הוא התבלבל במילים והתחיל את הביצוע בכלל מהבית השני, כך שלרגע השתתק ומלמל על הבמה ששכח את המילים. "הלב שלי יצא אליו", סיפר כנר, "רק קיוויתי שהוא יתחיל לשיר, רציתי לצעוק לו". למרות הכל, סעדון חזר לדו קרב, וכנגד כל הסיכויים עבר את רף האחוזים של כנר. 

>> כל הביצועים הבולטים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" מחכים לכם באפל מיוזיקספוטיפיי ודיזר

אמנם כנר הפסיד בדו קרב, אבל הוא עדיין יכול לנצח במלחמה. ואולי דווקא בזו שמתחוללת בפנים, עם זיכרונות שהוא סוחב עימו מאז קיץ 2014, כשארבעה מחבריו נהרגו במהלך מבצע צוק איתן. "אמרתי את זה לא פעם ולא פעמיים. הסיפור שלי זה סיפור של מדינה שלמה. זה נכון שעכשיו אני מייצג את דור המלחמה החדש עם צוק איתן, אבל כמוני יש עוד אלפים, אם זה חברים או אחים של כאלו שנהרגו".