כולנו כבר חיים בעולם המיילים והאסאמאסים ויודעים לשלוח פקס, אז מי בכלל צריך מכתבים? אבל מאז שהחלה השביתה בדואר מתברר שאנחנו משתמשים בשירותיו הרבה יותר ממה שחשבנו. בימים האחרונים לא מעט אנשים הופתעו לגלות כמה זה משפיע להם על חיי היומיום: מי שתכנן לטוס לחו"ל וחיכה לקבל את הדרכון שלו, למשל, יאלץ להמתין לסוף השביתה. למערכת "חי בלילה" הגיעה גם פניה מאב לתינוק בן 4 חודשים שסיפר שהתרופות שבנו חייב לקבל תקועות במשלוח.

עוד ב"חי בלילה":

 אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

ארכיון (צילום: חדשות 2)
כאן שביתה | צילום: חדשות 2

אז לפני שאתם חושבים לחזור ליונת הדואר של פעם, אספנו לכם כמה פתרונות זמינים ופשוטים שיעזרו לכם לקבל את החבילות שלכם מחו"ל. חברות השילוח הבינלאומיות כמו FedEx ,UPS ,DHL ודומיהן יעשו את העבודה. בתוספת תשלום ותיאום מול השליח הם אפילו יביאו לכם את מה שהזמנתם ישירות עד הבית, בזמן המתנה קצר יותר בהשוואה למשלוח שעובר דרך הדואר. יש גם את חברות היבוא האישי כמו כמו buy2usa ו- mustop, שיספקו לכם כתובת למשלוח בחו"ל בשלב הראשון, ובהמשך ישלחו את החבילה לכתובת מבוקשת ללא תיווך דואר ישראל. עלות השירות משתנה בהתאם למשקל וגודל החבילה, זה אמנם עולה יותר אבל נגיש ונוח.

לסיום, הבשורה האחרונה של תעשיית המשלוחים ששווה לכם לבדוק היא של חברת "בוקסאיט". מדובר בשירות חדש יחסית שמאפשר להזמין חבילות מחו"ל ולאסוף אותן בקלות: אתם מקבלים לוקר משלכם באחד המוקדים הפרוסים ברחבי הארץ ומזמינים את המוצר שאתם רוצים. בהמשך תקבלו מסרון עם קוד אישי שהחבילה הגיעה ותוכלו לאסוף אותה מתי שתבחרו, 24/7. במסגרת השירות תקבלו אפילו את האופציה ההפוכה ותוכלו להחזיר את החבילה למוכר במקרה שיש בעיה או חוסר שביעות רצון מהמוצר.

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00