ארגון הטלגראס שהרוויח לאורך השנים מאות מיליוני שקלים מסחר בסמים, יעמוד במרכזו של תחקיר עובדה שישודר הערב (חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12). בזמן שמייסד הארגון, עמוס סילבר, נמצא במעצר בישראל, נשאלת השאלה לאן נעלם הכסף הגדול של הארגון. צוות עובדה נסע לארצות הברית, איתר את מקום מחבואה של האישה החזקה בארגון, וזו חשפה בפני המצלמות מה באמת קורה מאחורי הקלעים של הטלגראס.

"טלגראס הצליחה להגיע לשליטה ברוב שוק הסמים בישראל", קובע עו"ד חיים ויסמונסקי, מנהל מחלקת הסייבר בפרקליטות. מי שעומדים מאחורי הצלחת הארגון הם ארבעה ישראלים צעירים, שהצליחו לשנות את כללי המשחק בשוק הסמים בישראל, מבלי שנדרשו לירות אפילו ירייה אחת.

את הטלגראס כאמור יסד סילבר, ילד חרדי שגדל בצפת. בגיל 30 הוציא סילבר לרחובות אלפי מפגינים ומאז לא הפסיק להפתיע את בלשי המשטרה. אליו הצטרף בראל לוי, גם הוא מבית חרדי, שאחרי שירות צבאי ב-8200 חלם על האקזיט הגדול. לוי הוא שניסח את כללי הארגון ובנה סביבו חומת אש טכנולוגית אדירה, שאף שוטר לא יצליח לפרוץ דרכה.

ויש את גלי עמר, האישה החזקה בטלגראס ששומרת על הארגון בזמן מעצרו של סילבר. "מאוד היו רוצים להכניס אותי לכלא, אז אני מאוד מעדיפה שאף אחד לא יידע איפה אני נמצאת", סיפרה עמר מהמקום בו היא מסתתרת. איך יסתיים קרב המוחות בינה לבין המשטרה?