מי מפיץ ברשתות החברתיות סרטוני פורנו וטוען שהם שייכים לכוכבות רשת ישראליות? הדבר עלול להישמע כמו נקמה מלוכלכת של אקס נקמן, אבל הדבר הפך לתופעה של ממש, ואושיות אינסטגרם רבות מצאו עצמן מנסות לשכנע אנשים רבים כי לא באמת מדובר בסרטונים שלהן. 

אחת הנפגעות היא נוהר בטיט, שמחזיקה בעמוד אינסטגרם עם יותר מ-160 אלף עוקבים, ובתקופה האחרונה מצאה עצמה תחת מתקפה. בטיט החלה לקבל הודעות רבות שמזהירות אותה מפני סרטון אינטימי שרץ ברשתות החברתיות יחד עם השם שלה, למרות שבכלל מדובר בכוכבת פורנו ברזילאית. לצד התגובות שדאגו לשלומה, היו גם כאלה שבחרו דווקא להחמיא לה על הסרטון, או שהצטערו שנאלצה להגיע לסיטואציה כזאת. 

"מפיצים סרטון מיני - וטוענים שהוא שלי"  (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
צילום מתוך הסרטון המיני שהופץ | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

"נשלחה לי הודעה שפורסם סרטון פורנוגרפי בטלגרם בצירוף התיאור נועה בטיט הסקסית", אמרה בראיון ל"חי בלילה", "בדיעבד התברר שהמופיעה היא שחקנית פורנו ברזילאית. קיבלתי אלפי הודעות, הסרטון הופץ בעשרות קבוצות וואטסאפ וטלגרם, וגם בפייסבוק". 

"מפיצים סרטון מיני - וטוענים שהוא שלי"  (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
אחת ההודעות שקיבלה נוהר בטיט | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

לצערינו, בטיט לא לבד. קשת בוסקילה היא אושיית רשת נוספת שקיבלה הודעות דומות על סרטון סקס המופיע באתר פורנו תחת השם שלה. "חשוב לי לומר שבזמן שאתם נותנים יד לתופעות כאלה, בין אם זאת אני ובין אם לא, אתם באמת לא חושבים מה קורה בצד השני", כתבה בוסקילה לעוקבים שלה אחרי שקיבלה הודעות רבות המגיבות לסרטון, "אם הפרצוף שלכם היה שם, האם הייתם מגיבים אותו הדבר? כמובן שלא". 

חשוב לציין כי הפצת סרטונים מיניים או העברתם הלאה היא עבירה פלילית שדינה מאסר של עד 5 שנים וקנס של 50 אלף שקלים.