יומיים אחרי שהצליח להימלט מהרשויות בנמל התעופה באוקראינה, נתפס עמוס דב סילבר, מייסד טלגראס, והוסגר לישראל. אתמול הוא הובא למעצר באבו כביר, ולטענת עורך דינו, הוא מוחזק בתנאי מעצר קשים. עורך הדין שיגר מכתב בהול לבית המשפט, שם טען כי סילבר מוחזק בבידוד, מצולם לאורך כל שעות היממה ולא מקבל את המזון אותו צריך - אוכל טבעוני. הוא ביקש לקצר את מעצרו ולספק לו את התנאים הבסיסיים להם זכאי.

לפי נתונים שפרסמה חברת טלגראס, במהלך שנות הפעילות שלה נמכרה בישראל מריחואנה בשווי 282 מיליון שקלים. ההכנסות של הארגון עצמו במשך שנתיים בלבד הגיעו לסכום של 30 מיליון שקלים, והמשכורת של סילבר הייתה 50,000 שקלים בחודש. ולמרות זאת, הנתונים האלה לא מתכתבים עם המצב הכלכלי של המשפחה.

רות, אמו של עמוס סילבר, סיפרה לחי בלילה על המצב הכלכלי הקשה ועל כך שהיא נאלצת למכור את הבית כדי לממן את הוצאות המשפט: "קשה לי מאוד, אני לא ישנה. אין לי ברירה אלא למכור את הבית, בשביל הבן שלי אני אעשה את זה. לי אין כסף, אני אלמנה ופנסיונרית. בסך הכל מתעללים בי יותר מאשר בו. יכול להיות שהוא היה פחות צריך להיות בטוח שבעולם לא יתפסו אותו".

תגובת שירות בתי הסוהר:
"העצור נקלט אתמול בבית המעצר והוא מוחזק בתא מפוקח כמקובל במקרי עצור ימים ולא בבידוד כפי שנטען. לא מוכרת לפיקוד בית המעצר בקשה של העצור למזון ייחודי. ככל ותועבר בקשה כזו, היא תיבחן כמקובל".