הפרסומות החדשה של גולדסטאר, אמנם הגיעה אחרי שורה של פרסומות הנושאות את הסלוגן: "תגיד תודה שאתה גבר ותשתה משהו", אך הובילה לתגובות חריפות מהרגיל בקרב התנועה הפמיניסטית בשטח וברשת. המסר העומד מאחורי הפרסומת, הוא למעשה סיפור פשוט ומוכר לכל: נשים חושבות רק על חתונה בעוד שגברים רק רוצים לשתות בירה בשקט. אבל השאלה העולה מכך היא, האם מדובר בסיפור אמיתי והומוריסטי או בתכתיבים שוביניסטיים שהנחילה לנו חברה הכלואה במערכת פטריארכלית מזה מאות שנים? 

כנראה שהשאלה הזאת העסיקה לא מעט גורמים פמיניסטיים בארץ. קבוצת "שיח פמיניסטי" בפייסבוק מקדמת בימים אלה עצומה נגד הקמפיין ותנועת נעמ"ת אפילו החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה ולפנות למנכ"ל חברת טמפו. "לצערנו הם מסרבים להפנים את מה שמפרסמים אחרים כבר הפנימו, וזה שהעידן הזה בפרסום הסתיים", כך אומרת עו"ד גלי עציון, מנהלת מחלקת ייעוץ וחקיקה בנעמ"ת. בהמשך היא גם מתייחסת לחרם הצרכני שהתנועה יוזמת כתגובה לפרסומת הפוגענית: "יכול מאד להיות שמה שאנחנו עושות רק תורם להם לבאזז, אבל אנחנו מתכוונות לפנות לגיוס של הציבור הצרכני".

>> ספרו לנו מה אתם חושבים על הפרסומת של גולדסטאר בעמוד הפייסבוק של חי בלילה

ואם זה לא מספיק, מתברר שגם בעולם הפרסום ויחסי הציבור לא כולם רואים את המהלך של גולדסטאר באור חיובי. איש יחסי הציבור, דביר בר, כתב בתגובה לפרסום הסרטון בעמוד הפייסבוק של מי שהגה את הפרסומת, אדי גרצמן: "סורי על הטרחנות אבל לקוח צריך להבין שיש לקוח ויש גם אמא, ילדה, סבתא וחברה שרואות את מופע השוביניזם הדוחה הזה". גרצמן השיב בתגובה: "יש מספיק נשים שראו, צחקו ופרגנו".

חי בלילה: א'-ג' ב-23:25